Waar let je op als je een 2e hands laptop koopt?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
nou?

Earth is nice, heaven is better...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Status van het scherm is zeer belangrijk.
Kijk of er geen rare dingen in het beeldscherm zitten.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
de kwaliteit van de accu, als die dood is wordt hij veel minder mobiel, en ik geloof dat dat nog steeds het voordeel van een laptop is

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 22:58

Canon23

>>MY<< world

Ik heb pas een 2ehands laptopje gekocht
specs:

pentium2 300mhz
64mb ram
6.03gb HD
13,3 inch dstn scherm(denk ik)

voor 1500 piek!!! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Ik heb alleen 2 klein vlekjes en 1'tje van 3 cm aan de rand van het scherm. Je ziet ze alleen bij een witte achtergrond.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ook goed opletten of allebei de PCMCIA-sloten (of Cardbus) beschikbaar zijn, neem 'n PCMCIA-card mee.
Ik heb laptops gehad waarop ik maar 1 slot kon gebruiken (mechanisch defect), en ook laptops waar de PCMCIA-controller stuk was waardoor je er eigenlijk geen fuck meer aan had omdat je niet kon netwerken.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Let ook op wat je ermee wilt; ik heb een half jaar geleden een 2e hands Toshiba 486DX50 met 12MB gekocht voor 450,-
Ik gebruik het ding vooral om in de trein wat te HTML-en en mijn camera erop aan te sluiten.
Daar is hij prima voor geschikt, en in combinatie met een netwerkkaart/modem kan ik er ook nog mee Internetten. Windows 95 draait er prima op.
Geluid zit er niet op, heb ik ook niet nodig.

Als je veel dingen wilt, heb je veel gadgets nodig.
Let op de staat van de harde schijf, het scherm en de geheugenomvang.
En probeer niet een te vaag merk te nemen; Toshiba is een van de leiders.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Kijk ook ff of ie niet gejat is (dat je een bonnetje met erbij krijgt, boekjes ect. en de prijs natuurlijk!

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1