Heey,
Laatst heb ik een Zalman-F3BL gekocht, omdat me andere case-fan het had begeven. Maar hij staat er nu in en staat aangesloten op de 3-pin connector voor de front fan van mijn mobo (Asus P5K). Maar als mijn PC aanzet gaan de LED's knipperen met wel 3 flitsen per seconde... of meer.... VERSCHRIKKELIJK IRRITANT. Als ik de detect fan bij next boot aanzet blijf hij wel branden, maar maakt veel meer geluid. Ook als ik me fan eventjes stop (met de hand, niet iets om vaker te doen
) en vervolgens 10 seconden vasthoudt blijft hij ook branden maar maakt ook aanzienlijk meer geluid. Me PC zit meer dan genoeg onder de maximale temperatuur, dus een hoop extra lawaai is ook onnodig. Is er een manier om de LED's te laten branden en me case-fan gewoon te laten draaien?
P.S.: Ook heb ik er een weerstand bijgekregen mocht dit nodig zijn.
~~Yami_Bas
Plaatjes:

Laatst heb ik een Zalman-F3BL gekocht, omdat me andere case-fan het had begeven. Maar hij staat er nu in en staat aangesloten op de 3-pin connector voor de front fan van mijn mobo (Asus P5K). Maar als mijn PC aanzet gaan de LED's knipperen met wel 3 flitsen per seconde... of meer.... VERSCHRIKKELIJK IRRITANT. Als ik de detect fan bij next boot aanzet blijf hij wel branden, maar maakt veel meer geluid. Ook als ik me fan eventjes stop (met de hand, niet iets om vaker te doen
P.S.: Ook heb ik er een weerstand bijgekregen mocht dit nodig zijn.
~~Yami_Bas
Plaatjes:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 13:08 ]