Ik heb een SQLite dump van een database die flink aan de maat is (900.000 records) en wil deze importeren in Access. Ik heb hiervoor de sqlite dump omgezet naar een CSV-tekstbestand en dacht deze wel even te importeren in Access...
In eerste instantie leek dit te lukken: Access gaat 100% aandacht van de CPU eisen en lijkt lekker op weg om de tabel te importeren. Echter na een dagje 100% aandacht valt deze aandacht weg en zonder foutmelding of geslaagde import doet Access alsof de neus bloedt... Helemaal niets dus...
Het bestand dat ik wil importeren betreft dus ca. 900.000 rijen en 'slechts' 9 kolommen, dus qua grootte zou het nog wel te doen moeten zijn voor Access. Verder betreft het een oude versie van Access, nl. Access 97.
Nu zijn mijn vragen:
-Is het mogelijk dat een import extreem lang duurt (orde grootte een dag oid)?
-Is het mogelijk dat de versie van Access een rol speelt?
-Is er een andere, betere manier om SQLite (of MySQL) naar Access te converteren?
En uiteraard:
-Wat zijn (andere) mogelijke oplossingen?
Alvast bedankt !!!
In eerste instantie leek dit te lukken: Access gaat 100% aandacht van de CPU eisen en lijkt lekker op weg om de tabel te importeren. Echter na een dagje 100% aandacht valt deze aandacht weg en zonder foutmelding of geslaagde import doet Access alsof de neus bloedt... Helemaal niets dus...
Het bestand dat ik wil importeren betreft dus ca. 900.000 rijen en 'slechts' 9 kolommen, dus qua grootte zou het nog wel te doen moeten zijn voor Access. Verder betreft het een oude versie van Access, nl. Access 97.
Nu zijn mijn vragen:
-Is het mogelijk dat een import extreem lang duurt (orde grootte een dag oid)?
-Is het mogelijk dat de versie van Access een rol speelt?
-Is er een andere, betere manier om SQLite (of MySQL) naar Access te converteren?
En uiteraard:
-Wat zijn (andere) mogelijke oplossingen?
Alvast bedankt !!!
.