Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MX518, optie voor uitschakeling in games?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik mijn nieuwe PC binnen met Vista home premium.

Ik speel regelmatig cs 1.6 en ben al 5 jaar gewend aan dezelfde mouse sensivity. Bij windows XP had ik altijd de mogelijkheid om "Versnelling in games uit te schakelen" deze optie kan ik nergens vinden bij Vista en nu heb ik een compleet andere sensivity in cs.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat de mouse sensivity die ik op bureaublad heb uit kan schakelen zodra ik een game opstart?

Logitech MX518 Optical Gaming Mouse.

Gr

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 21:34
Probeer eens of het wel gaat met Setpoint (>>Support >> 'muis selecteren' >> downloads)

Bij mijn Logitech MX700 (optisch draadloos) is dat wél in vista in te stellen dmv Logitech Setpoint :)

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4055/logitechsetpointnp9.jpg

Logitech setpoint hoef je in principe niet als extra software te draaien.. Voor zover ik uitgeprobeerd hebt integreert het zichzelf gewoon onder het standaard kopje "eigenschappen van muis" in het configuratiescherm :)

[ Voor 23% gewijzigd door Wackoz op 12-02-2009 17:45 . Reden: dan maar zo... ]

één is geen, twee is één

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb dezelfde muis met Logitech drivers/software draaien in Vista.
Enige wat je hoeft te doen is de normale xp drivers op vista te draaien in XP compatibility modus.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. :)

Ik heb inmiddels SetPoint geinstalleerd maar er onstaat een probleem dat als ik in SetPoint zelf aanpassingen maak dat deze niet worden opgeslagen zodra ik ze heb Toegepast en OK heb geklikt. Ik verlies dus mijn instellingen. Ook word de funtie niet automatisch geintegreert waardoor ik nu niet weet waar ik dit uit kan schakelen.

Ik heb al geprobeerd om in counterstrike mijn sensivity aan te passen zodat het er een beetje op lijkt maar dat gaat helaas niet. Het verschil blijft te groot.

Ook heb ik gekeken om zoveel mogelijk (menu start, pictogrammen etc) terug te kunnen zetten naar XP zodat het er op lijkt en dat de functie er misschien wel bij komt maar dat is helaas niet het geval.

Heeft iemand anders problemen met de instelling van SetPoint? Of weet iemand waar ik deze functie kan vinden? Misschien weet iemand of ik het ook uit kan zetten in het counterstrike console/config?

Alvast Bedankt!!!

Gr.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 17:20 ]