Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Access probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen,

Ik heb in Acces een formulier gemaakt met daarin een subformulier. Nu heb ik in het subformulier een veld staan, genaamd stoelnummer. Wanneer ik nu een waarde in vul in het veld stoelnummer worden alle velden onder elkaar van 'stoelnummer' hetzelfde ingevuld. Zie hieronder een screen:

Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/4792/screenzu8.jpg

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit voorkomen?

Alvast bedankt :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 09:46 . Reden: verkeerde veldnaam ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

je topic hoort hier niet, maar eerder in de office hoek.
>> OFF dus

Maar ook daar gelden wel bepaalde huisregeltjes met betrekking tot uitzoekwerk, en de keuze van je topictitel is ook niet echt 100% ;)

Kijk eens naar de query die je gebruikt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je doet iets fout, maar wat is niet te achterhalen met de informatie die je geeft. Lees even Registratievoorwaarden / korte FAQ en het officebeleid, daarin staan tips hoe je een topicstart kunt maken waardoor je wél een zinnig antwoord kunt krijgen. Open daarna gerust een nieuw topic.

Nu wordt het eerst 15 posts vragen om meer informatie.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.