Verwijderd

Topicstarter
hey Terw_Dan denk je nou echt dat ik dat nog niet gedaan heb dan het uitzoeken welke cpu's ? en dat ik er dan nix van begrijp en mischien wel wat hulp kan gebruiken? Maar blijf lekker in je ivoren toren zitten en roepen dat iemand het zelf maar moet doen want zo'n forum kunnen we allemaal wel opzetten.
bedankt voor nix!!!! ********!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik begrijp je teleurstelling.. helaas is (vind ik) tweakers ook niet een plaats voor zulk soort vragen. Er zijn tal Nederlandse ander fora die je zo via google kan vinden en wel open staan voor vragen als deze

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 21:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

rvl65, ik moet zeggen dat Terw_Dan nu niet een verkeerd iets heeft gezegd. Het is heel simpel als het goed is geeft de handleiding of de produktpagina van de fabrikant aan wat er maximaal op jouw moederbord geplaatst kan worden, kwa CPU.

Kijk welke de snelste is en ga bij een winkel dan wel webshop informeren of deze processor in jouw butget past. Overigens discuseren over een gesloten topic zijn andere wegen voor, niet op deze manier.
markiew schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:19:
Ik begrijp je teleurstelling.. helaas is (vind ik) tweakers ook niet een plaats voor zulk soort vragen. Er zijn tal Nederlandse ander fora die je zo via google kan vinden en wel open staan voor vragen als deze
Ik weet niet of het helaas is, opzich zijn er genoeg "beginners" forums, maar daarnaast bied GoT ook een rijke bron aan informatie en FAQ's. Deze informatie moet je natuurlijk wel tot je willen nemen en niet direct een topic willen starten. Begin met simpele dingen als een handleiding en FAQ's lezen. :)

[ Voor 41% gewijzigd door _Dune_ op 12-02-2009 09:31 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mocht je met mij problemen hebben, DM, IM of mail me dan, maar doe het niet op deze manier.

Dat dit topic op slot gaat lijkt me logisch.

Dit topic is gesloten.