Ik heb eergisteren de MacBook Pro van mijn vader overgenomen (ter vervanging van de MacBook
) maar er is iets geks mee aan de hand. Ik heb iStat Pro erop gezet, maar de 'health' gaat steeds meer en meer naar beneden. Waar hij eergisteren nog op 70% stond, staat ie vandaag al op 55%. Ik ben overigens zo een user die zijn Macje niet uitzet maar alleen aan PowerSleeps™ doet.
Het ding is overigens al wel heel snel leeg! (1,5 uur gewerkt?!)
Ik heb wel wat gegoogled al en omdat het om een 2007 MBP gaat heb ik wat gelezen over de batterij op de Apple website. Ik heb als eerst de SMC gereset, dit mocht niet baten. Nu las ik dat er problemen waren met die edities van batterijen en dat ik eventueel in aanmerking zou kunnen komen voor een vervanging, maar ik dacht, eerst even op GoT proberen
Heeft iemand hier een tip of oplossing voor?
Ik heb wel wat gegoogled al en omdat het om een 2007 MBP gaat heb ik wat gelezen over de batterij op de Apple website. Ik heb als eerst de SMC gereset, dit mocht niet baten. Nu las ik dat er problemen waren met die edities van batterijen en dat ik eventueel in aanmerking zou kunnen komen voor een vervanging, maar ik dacht, eerst even op GoT proberen
Heeft iemand hier een tip of oplossing voor?