hoi, een vriend van me waarvoor ik de pc regel/onderhoud, heeft de volgende problemen, allemaal NA een [door een pc winkel opgelost] probleem met die ene foute AVG free asntivirus update... enige tijd geleden.
*AVG free wil niet meer updaten (heb er toen maar antivir opgezet, die doet het nog wel)
*diverse antivirus websites zijn niet meer bereikbaar
*ook een geheel andere site als epguides.com wordt doorgelinkt naar reclame als je op de hoofdsite, die het wel doet, daarin zoekt en naar de feitelijke inhoud wil klikken. als je url van de link zelf intypt kom je wel op de goede site
*een aantal hardware/software bewerkingen geven een STOP-fout (BSOD):
-na branden van een dvd en weer inserten (afspelen) van die dvd, STOP fout 0x0000000A
-bij verbinden met gsm en bluetooth via pc-software voor de gsm, bij feitelijk verbinden en mn bij willen uitwisselen van bestanden tussen gsm en pc (via BT) ook weer een STOP fout 0x00000008E
SYSTEEM
windows XP, 1GB ram , processor weet ik effe niet (budget)
budget pc uit 2005
onboard geluid en graphics
geen uitroeptekens in apparaatbeheer
er staat wel wat gekraakte software op met soms een trojan in zo'n hulppgorgje , de zooi heb ik er zoveel mgl met antivir afgegooid....
wie weet er raad?
*AVG free wil niet meer updaten (heb er toen maar antivir opgezet, die doet het nog wel)
*diverse antivirus websites zijn niet meer bereikbaar
*ook een geheel andere site als epguides.com wordt doorgelinkt naar reclame als je op de hoofdsite, die het wel doet, daarin zoekt en naar de feitelijke inhoud wil klikken. als je url van de link zelf intypt kom je wel op de goede site
*een aantal hardware/software bewerkingen geven een STOP-fout (BSOD):
-na branden van een dvd en weer inserten (afspelen) van die dvd, STOP fout 0x0000000A
-bij verbinden met gsm en bluetooth via pc-software voor de gsm, bij feitelijk verbinden en mn bij willen uitwisselen van bestanden tussen gsm en pc (via BT) ook weer een STOP fout 0x00000008E
SYSTEEM
windows XP, 1GB ram , processor weet ik effe niet (budget)
budget pc uit 2005
onboard geluid en graphics
geen uitroeptekens in apparaatbeheer
er staat wel wat gekraakte software op met soms een trojan in zo'n hulppgorgje , de zooi heb ik er zoveel mgl met antivir afgegooid....
wie weet er raad?