Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

antivirussite probleem en hardware-error

Pagina: 1
Acties:

• rrobinson41
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-02 21:20
hoi, een vriend van me waarvoor ik de pc regel/onderhoud, heeft de volgende problemen, allemaal NA een [door een pc winkel opgelost] probleem met die ene foute AVG free asntivirus update... enige tijd geleden.

*AVG free wil niet meer updaten (heb er toen maar antivir opgezet, die doet het nog wel)
*diverse antivirus websites zijn niet meer bereikbaar
*ook een geheel andere site als epguides.com wordt doorgelinkt naar reclame als je op de hoofdsite, die het wel doet, daarin zoekt en naar de feitelijke inhoud wil klikken. als je url van de link zelf intypt kom je wel op de goede site
*een aantal hardware/software bewerkingen geven een STOP-fout (BSOD):
-na branden van een dvd en weer inserten (afspelen) van die dvd, STOP fout 0x0000000A
-bij verbinden met gsm en bluetooth via pc-software voor de gsm, bij feitelijk verbinden en mn bij willen uitwisselen van bestanden tussen gsm en pc (via BT) ook weer een STOP fout 0x00000008E

SYSTEEM
windows XP, 1GB ram , processor weet ik effe niet (budget)
budget pc uit 2005
onboard geluid en graphics

geen uitroeptekens in apparaatbeheer

er staat wel wat gekraakte software op met soms een trojan in zo'n hulppgorgje , de zooi heb ik er zoveel mgl met antivir afgegooid....

wie weet er raad?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Opstarten in veilig modus en scannen met hijackthis en andere antispyware. Daarna flink scannen met een onlinescanner zoals Trend Micro en een vaste scanner zoals Kaspersky.

Installeer iig even de browser opnieuw, dat kan ook nog wel eens helpen. De BSOD's die je krijgt kunnen verwijzen naar foutieve drivers, dus een gehele stopcode hier plaatsen heeft wel nut ;)

0x0000000A
0x00000008E

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 08:20

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ja dat heb ik ook een keer gehad. Ik heb het weg gekregen met SuperAntiSpyware.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.