Toon posts:

Western digital passport essential probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een Western digital hd media player en een passport essential gekocht. Als ik de passport op de pc aansluit (VISTA) en bestanden erop kopieer valt hij ineens uit en start hij weer opnieuw op. Als ik er niks mee doe blijft ie gewoon aan staan?? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?

Oh en weet iemand waar ik die bestanden kan vinden die standaard op de WD passport staan?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lijkt erop dat de stroomvoorziening het niet trekt? Zit er iets anders op het koppeltje USB-poorten? Voeding krap aan? Probeer het eens zonder andere USB apparaten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tom-ass
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 22:07
Hub ertussen uit?

En de bestanden die standaard op de schijf staan zouden gewoon in de root moeten staan. Eventueel bij mapopties "verborgen mappen en bestanden weergeven" aanvinken.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties. Ik denk dan idd ook dat de stroomvoorziening het niet trekt, maar zoveel trekt dat ding toch niet?? Die bestanden zijn eraf door een format dus die staan er niet meer op :)

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:56
Mijn WD passport doet het ook niet als ik 'em aan een hubje hang. Dan krijgt ie net niet genoeg power om op te spinnen. Hang ik 'em direct aan de pc of laptop, dan doet ie het wel goed.

Probeer eens een ander poortje :)

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost idd een ander poortje was het euvel :)

Ik heb ook een western digital hd media player en als ik firmware wil updaten via de manier volgens de site (bestandjes uitpakken in de hoofddir op een opslagusb disk en die aansluiten op de wd hd media player) dan krijg ik helemaal geen optie om de firmware update button te selecteren???

Iemand hier een suggestie voor?

Bedankt.
Pagina: 1