Het leven kent serieuze en niet serieuze kanten, dit is zo serieuze kant, en ben me er te volle van bewust dat dit een serieus topic is, waarin een serieuze reactie is gewenst.
Zeef is echt niet de enige die hier wat over kan zeggen hoor.
[...]
Ik ga er vanuit dat zeef als forumcoördinator een stuk dichterbij het mt/beleidsmakers staat.
Dat is een gedurfde en om de een of andere reden veel gedane uitspraak. Het leuke is dat die nergens op gebaseerd is. VNU heeft zich nog nooit met de gang van zaken op het forum bemoeid en hoewel ik natuurlijk niet kan zeggen dat ze dat ook nooit zullen doen acht ik persoonlijk de kans klein dat ze zich daar teveel in willen mengen. De forumcommunity houdt de site in leven maar levert in de directe zin niets op. Ze weten bij VNU verdomd goed dat een community als deze goed in stand moet worden gehouden en dat doe je het beste door dat netjes in handen te laten van de vrijwilligers die dat al jaren succesvol doen.
Heeft vnu zich nooit publiekelijk bemoeit met de zaken of heeft vnu zich echt nooit bemoeit met t.net?
Ik hoef jij toch niet te vertellen dat het verhaal dat t.net gekocht is vanwege hun kennis, het kennisniveau en als uitbreiding van het vnu netwerk, pure broodje aap verhaal is.
Tweakers.net is gekocht omdat het geld oplevert, omdat het een specifieke doelgroep aantrekt, en omdat er veel adverteerders zijn die deze doelgroep graag willen bereiken voor wat euro`s en dat is de enige reden.(dit is geen gebash richting femme, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben).
Vnu heeft t.net gekocht vanwege de commerciële activiteiten en zodra die omlaag gaan/ontoereikend is dan staan we zo weer op marktplaats.
Daarnaast ben ik er van overtuigd dat daniel(of is femme nog steeds de grote baas?) regelmatig bij vnu op bezoek gaat om , de laatste marketing voor t.net te bespreken, te kijken hoe er meer adverteerders aangetrokken kunnen worden en om te kijken hoe de doelgroep vergoot kan worden(=meer adverteerders).
Je kent waarschijnlijk het bedrijfsleven beter dan mij(iedereen kent altijd alles beter) en je weet net zo goed dat grote bedrijven als vnu als doel hebben winst maken, dingen worden aangekocht om de winst te vegroten en zodra dat niet meer het geval is worden ze weer verkocht.
Voor grote bedrijven telt maar een ding:DE WINST.
Laat het duidelijk zijn dat ik ervoor ben om terug te gaan naar het oude got, broekriem strak aantrekken, zweepjes weer gebruiken en het ban knopje weer in gebruik nemen.
Vroeger zat hier de kers op de bollen ijs, de creme la creme, en dat mag van mij heel snel weer terug komen.
En alles wat daar niet aan voldoet keihard delete/bannen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 10-02-2009 22:27
]