Denon of Marantz?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:00
Ik heb nu al een jaartje of 8/9 een leuke Deonon set thuis staan, maar het wordt misschien toch eens tijd voor iets anders. Nu heb ik ergens een erg mooie Marantz set gezien, maar ik heb geen idee van de verschillen in kwaliteit tussen de twee.

Het gaat om de Marantz Evviva en van de Denon set heb ik geen idee. Het is een set met metallic front en weinig knoppen op de voorkant (koste toendertijd iets van 3000,-).

Wat zal ik nu doen, probeer ik de Denon te verkopen en koop die Marantz, of blijf ik gewoon bij de oude set?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

Waarom zou je iets nieuws willen als het oude nog steeds volstaat?

Maargoed, als je dus wel iets nieuws wilt, in kwaliteit doen marantz, denon en onkyo niet zoveel voor elkaar onder. Het schijnt alleen dat denon wat "warmer" klinkt, en marantz wat "helderder" en dat onkyo daar een beetje tussen in zweeft. Maar die klank hangt natuurlijk ook nogal af van je speakers :).
Dus wat je kiest is een kwestie van smaak denk ik..

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Hmm, de Evvia was ik niet erg van onder de indruk, maar dat is mijn mening. En voor die 3000,- kan je ook hele leuke losse componenten kopen. Als ik jou was zou ik pas iets nieuws kopen, op het moment dat je het gevoel hebt dat er nog veel meer uit die speakers te halen valt dan nu.

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:00
Bedankt voor de info. Zijn er ook nog wat sites waar ik misschien wat reviews e.d. kan nalezen?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 19 november 2001 22:59 schreef ScorpionXX het volgende:
www.audioreview.com
Laatste reply: maandag 26 februari 2001

Beetje erg laat :z

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Idd ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.