Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kiezen welk OS op mijn nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

• svi79
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-08 19:36
Goedenavond heren (en eventueel dames).

Ik heb vandaag een nieuwe laptop besteld. Een Toshiba Satellite Pro A300 13x. Dus als alles goed gaat, krijg ik deze geleverd, maar dan met 3 gb geheugen.

http://nl.computers.toshi...153302/toshibaShop/false/

Nu is het standaard OS vista buisness, maar dit kan gedowngrade worden naar XP Pro.
Ondanks dat ik op mijn vaste pc al vanaf het eerste begin vista x64 home premium draai, zonder veel klachten, vraag ik me af of dit voor de laptop ook een goede keus is.
Iets zegt me dat XP de verstandige keuze is voor een/deze laptop.

Graag zou ik jullie mening en of ervaringen willen horen.

bij voorbaat dank,

Sander

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Vista business is een prima OS maar je hebt beide dus probeer het gewoon? Kijk hoe vista loopt op de laptop (wel een weekje draaien, dan kan prefetch z'n werk goed doen). Mocht het niet bevallen kan je altijd nog XP erop zetten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Welk OS je kiest is een persoonlijke keuze die naast smaak afhankelijk is van de ondersteuning door de leverancier.

Ik stel voor dat je dat eerst even op een rijtje zet? :)
Van een Tweaker verwachten we dat ie zelf ook wel een keuze kan maken - als je echt een gerichte vraag hebt over een bepaald onderdeel is dat een ander verhaal, maar een 'welke moet ik kiezen' topic lijkt me nou niet echt iets wat de bedoeling is :)

Daarom gaat hier een slotje op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.