Ik zit aan 49,xx% van het spel. Heb juist 1 job gedaan voor homo Bernie. Ik ga nu terug naar Ray voor een job, die Italiaan. Ray is aan het bellen met Isaac, en zegt van neen ik heb u niet bestolen, ik heb daar niets mee te maken, blabla, en dan gooit die zo zijn gsm tegen die ober dat de toog aan het afkuisen is. Ik moet dan rijden naar een gebouw ergens, een groot gebouw, ik rij daar heen, ik ga op het geel pijltje staan, scherm wordt zwart "loading.." begint zo op te lichten van links naar rechts.. Maar dat blijft gewoon op loading staan! Heb hem zo 5min laten doen, niets. Heb dan spel opnieuw opgestart, weer naar Ray, weer dat filmpje, weer naar dat gebouw, maar weer die loading.. dat niet wilt verder gaan
PC freezed niet want die loading blijft oplichten van links naar rechts.
Ik heb de 1.01 geïnstalleerd, 1.02 nog niet kunnen proberen. Maar in de release notes stond er allesinds niets van in dacht ik?
Ook al staat het er niet in het is altijd te proberen. Meestal hebben bepaalde fixes in een game invloed op zaken die nooit echt naar voren zijn gekomen.Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:27:
Ik heb de 1.01 geïnstalleerd, 1.02 nog niet kunnen proberen. Maar in de release notes stond er allesinds niets van in dacht ik?
Heb je al eens in je Event Viewer gekeken en de verklaring van de vastloper opgezocht? Met behulp van google kun je een heel eind komen. Zo heb ik ook voor GTA4 1 bug op kunnen lossen voor mijzelf. Ook een vast lopen maar dan na een periode in de game. Kon meestal maar 1 missie spelen. Na de hand bleek dat ik mijn Catalys AI op Disable moest zetten. Maar dat was voor mij de fix naturlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Pikkemans op 11-02-2009 20:32 ]
Ik heb zojuist de 1.02 patch erop gezet, blijft hetzelfde.. Bij die ene missie blijft hij gewoon op het loading scherm staan. Het is precies dat hij in een loop blijft vast zitten, want die "loading.." tekst blijft wel gewoon zo van links naar rechts oplichten, dus het spel crashed niet.
Bedoel je event viewer van Windows? Daar staat niets in uiteraard, aangezien het spel ook helemaal niet crashed. Ik moet hem wel afsluiten met ALT+F4 maar ja..
Bedoel je event viewer van Windows? Daar staat niets in uiteraard, aangezien het spel ook helemaal niet crashed. Ik moet hem wel afsluiten met ALT+F4 maar ja..
Bij de zelfde missie bleef mijn systeem ook steeds vast lopen. Helaas moet ik er alleen bij vertellen dat ik geen idee heb waardoor het nu precies is opgelost.
Heb je al geprobeerd je settings veder naar beneden te zetten? (en dan met naam de de textures op medium).
@elma_illusion; goede tip, ga ik meteen zelf uitproberen. Heb zelf de laatste tijd nogal last van (waarschijnlijk) memory leaks
Heb je al geprobeerd je settings veder naar beneden te zetten? (en dan met naam de de textures op medium).
@elma_illusion; goede tip, ga ik meteen zelf uitproberen. Heb zelf de laatste tijd nogal last van (waarschijnlijk) memory leaks
n54 power!
Ik heb het ook een aantal keer gehad. Ik ben toen gewoon wat andere missies gaan doen (bijvoorbeeld die voor de random mannetjes die je op straat tegenkomt). Na een tijdje werkte het gewoon weer
Ik heb alle andere missies al gedaan, enigste dat ik kan doen is wat rondrijden of naar Ray gaan. Als ik naar Ray ga blijft die hangen op loading.. Pff, super irritant
Nog enige tips? Ik ken echt niet anders doen van missie's, buiten wat rondrijden, maar dat is niet echt de bedoeling..
Edit: Het is eindelijk gelukt! Na nog een tijd rond te rijden laadde de missie ineens wel..
Edit: Het is eindelijk gelukt! Na nog een tijd rond te rijden laadde de missie ineens wel..
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 09:49 ]
Pagina: 1