Beste GoT,
Wederom een bevestiging van het algemeen bekende feit dat IE6 de nachtmerrie van elke fatsoenlijke webprogrammeur is, in combinatie met een roep om hulp vanuit een frustrerende situatie,
Na het toevoegen van de volgende JS-code om een div te kunnen laten zien/te verbergen, geeft IE6 de nare foutmelding "Object vereist".
De "fout" zit hem in de 2de en 3de regel, want zodra ik die eruit haal, heb ik geen last van foutmeldingen.
Nu is dat behoorlijk vreemd aangezien de opbouw van de tweede functie exact hetzelfde is maar blijkbaar geen problemen geeft.
Heeft iemand enig idee over hoe dit probleem op te lossen is?
Wederom een bevestiging van het algemeen bekende feit dat IE6 de nachtmerrie van elke fatsoenlijke webprogrammeur is, in combinatie met een roep om hulp vanuit een frustrerende situatie,
Na het toevoegen van de volgende JS-code om een div te kunnen laten zien/te verbergen, geeft IE6 de nare foutmelding "Object vereist".
De "fout" zit hem in de 2de en 3de regel, want zodra ik die eruit haal, heb ik geen last van foutmeldingen.
Nu is dat behoorlijk vreemd aangezien de opbouw van de tweede functie exact hetzelfde is maar blijkbaar geen problemen geeft.
Heeft iemand enig idee over hoe dit probleem op te lossen is?
JavaScript: toggleVisibility
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| function HideContent(d){ document.getElementById(d).style.visibility="hidden"; document.getElementById(d).style.display="none"; } function ShowContent(d){ document.getElementById(d).style.visibility="visible"; document.getElementById(d).style.display="block"; } function ReverseDisplay(d){ if(document.getElementById(d).style.display=="none"){ document.getElementById(d).style.visibility="visible"; document.getElementById(d).style.display="block"; }else{ document.getElementById(d).style.visibility="hidden"; document.getElementById(d).style.display="none"; } } |