Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laatste regel half uitgeprint

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:05
Ik heb een heel apart probleem met mijn OfficeJet L7780. Als ik een document uitprint wordt de laatste regel altijd half afgedrukt; of het nou halverwege of aan het eind van een document is dat makat niet uit, altijd halverwege stopt hij ermee. Nu is dit zwaar vervelend en zoek ik dus een oplossing hiervoor.

- Het maakt niet uit wat voor document; PDF, Word, over zelfde. Printer ook al gereset, maar nog steeds het probleem....

aangezien ik niet weet of het een software of hardwareprobleem is, zet ik dit topic hier maar neer.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Halverwege laatste regel...?

Bedoel je dat de onderste helft van alle karakters wegvalt of bedoel je dat alleen de linkerhelft van een zin wordt geprint?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• maarud
MAX3400 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:28:
Halverwege laatste regel...?

Bedoel je dat de onderste helft van alle karakters wegvalt of bedoel je dat alleen de linkerhelft van een zin wordt geprint?
ik bedoel de onderste helft, dus horizontaal. Alles boven de 'horizon' wordt wel gedrukt, maar eronder niet...

• maarud
niemand?>

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 16:50
hee maarud,

hier heb ik ook een L7780 printer.
precies hetzelfde probleem! |:(

gemaild met HP support.
volgens hun lag het aan de driver en er zouden snel nieuwe drivers beschikbaar komen.
andere driver van een vergelijkbare printer van HP gehad en het probleem is nog steeds niet opgelost.

ik merk wel dat de problemen minder worden als je bij eigenschappen prestatie afdrukken selecteert.

nu een maand geen contact meer gehad.
ik heb het zelf een klein beetje opgegeven want ik denk niet dat er een echte oplossing komt.

volgens iemand van de HP support wat de klacht / melding doorgestuurd naar de TD...
ik heb de betreffende documenten en de foutive afdrukken gescant en gemaild.
de TD zou daar mee gaan testen... :?

helaas geen reactie gehad de laatste maand.
ik zit zelf ook erg krap in de tijd dus vanaf mij heb ik ook niets laten horen.

eerst dacht ik dat ik de enigste was.
gelukkig nu niet meer. :X

ik weet niet wat het probleem is met deze serie. soms is de 1e print goed, soms gaat het 10x verkeerd....

raar probleem.

edit:

laatste mail contact was op 19-12-2008 8)7
mail verstuurd voor de status

[ Voor 3% gewijzigd door Killerbert op 14-02-2009 17:59 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• maarud
exact zoals jij uitlegt heb ik het dus ook! Soms 1 goed, dan weer heel vaak niet goed... Een driverprobleem dus. Zo'n functionele printer en dan zulke drivers 8)7
Pagina: 1