Vanochtend de Service Desk van KPN gebeld om "Zakelijk ADSL 3Mb - Lite" aan te vragen,
en wel op "kaal koper" (apart aderpaar specifiek voor ADSL).
Lijkt mij anno 2009 niet zo'n vreemde vraag.
Helaas, ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was.
Om de ADSL verbinding tot stand te brengen moest er ook een telefonie abonnement afgenomen worden.
waarvoor er per maand nog € 15,- excl. bij komt.
Alsof dat nog niet genoeg was, kwamen er ook nog eens € 169,- excl. bij om de "telefoonlijn op te leveren".
Hetgeen helemaal niet nodig is, aangezien er al een ISRA punt aanwezig is.
Iemand ervaring met het aanvragen van ADSL op "kaal koper" en dan vooral zakelijk?
Tweede vraag/verbazing: Bij het aanvragen van een Zakelijk ADSL abonnement via de website van KPN kan ik er wel voor kiezen om geen router/modem te ontvangen, telefonisch krijg ik er toch een bijgeleverd, ook al gaat deze gelijk de vuilnisbak in.
en wel op "kaal koper" (apart aderpaar specifiek voor ADSL).
Lijkt mij anno 2009 niet zo'n vreemde vraag.
Helaas, ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was.
Om de ADSL verbinding tot stand te brengen moest er ook een telefonie abonnement afgenomen worden.
waarvoor er per maand nog € 15,- excl. bij komt.
Alsof dat nog niet genoeg was, kwamen er ook nog eens € 169,- excl. bij om de "telefoonlijn op te leveren".
Hetgeen helemaal niet nodig is, aangezien er al een ISRA punt aanwezig is.
Iemand ervaring met het aanvragen van ADSL op "kaal koper" en dan vooral zakelijk?
Tweede vraag/verbazing: Bij het aanvragen van een Zakelijk ADSL abonnement via de website van KPN kan ik er wel voor kiezen om geen router/modem te ontvangen, telefonisch krijg ik er toch een bijgeleverd, ook al gaat deze gelijk de vuilnisbak in.