[MAC / WIN] Mac en Win op kvm switch

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:28
Hallo,

Ik ben op dit moment in Barcelona voor stage, bij Barcelona-Home...
Nu willen ze een MAC aanschaffen maar deze samen met een windows computer aansluiten op een kvm switch.. Is dit mogelijk om dan dus het beeldscherm dat nu wordt gebruikt voor het windows systeem dan voor beide te gebruiken, net als het toetsenbord en de muis?

Gr. Erik

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Als je de touwtjes aan gesloten krijgt, dan lijkt het me wel.

Laat ik dat wat uitgebreider zeggen.
Als de aansluitingen die op het scherm en tobo en muis zitten ook op de mac zitten, dan zou dat geen probleem mogen zijn.

[ Voor 57% gewijzigd door aZuL2001 op 11-02-2009 15:30 ]

Abort, Retry, Quake ???

• Storm90
het probleem is dat mac alleen usb aansluitingen heeft, maar indien ik een kvm switch met usb aansluitingen vind moet het dus gewoon lukken? Geen problemen met software of iets dergelijks?

• Storm90
Ik heb het gevonden, het is dus toch mogelijk, nu alleen een kvm switch vinden met usb aansluitingen voor muis en toetsenbord.... Ik twijfelde of het mogelijk was aangezien mac normaal gesproken een ander soort van muis en toetsenbord gebruikt.

Verwijderd

Wat voor 'n mac willen ze aanschaffen? :P

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Een KVM switch schakeld gewoon tussen de aansluitingen. De draden blijven gewoon hetzelfde, USB = USB, D-SUB = D-SUB, DVI = DVI en PS/2 = PS/2*. Dus zijn de aansluitingen gelijk, dan gaat het werken, anders niet

* Als ik me niet vergis heeft de Mac nooit PS/2 gehad, een USB tobo/muis is dus een must, maar dat hebben de nieuwste macs ook alleen maar omdat ze de oude aansluitingen niet meer gebruiken.

Maar dit had je zelf ook kunnen opzoeken met google of kunnen navragen. Dit topic gaat dus op slot aangezien het een basis vraagje is, en op GoT verwachten we toch dat je eerst zelf op onderzoek uitgaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.