I am looking for a motherboard with S-VHS connection and a nvidia chipset. Have searched this forum but only found old topics that did not gave me any types. it needs to be a mATX version.
Heb je ook al op het internet gezocht?
Money for nothin' and your chicks for free
Juiste moederbord / processor gezocht
In het Engels posten levert je niet ineens meer respons op. Wat heb je in de tussentijd zelf al gevonden?
In het Engels posten levert je niet ineens meer respons op. Wat heb je in de tussentijd zelf al gevonden?
Rail Away!
Hmm in het engels.... Dat heb je als je de hele dag in het engels communiceert. Sorry.
Ik heb al gezocht en kom wel op een itx bord maar deze wordt niet ondersteund door de linux toepassing welke ik wil gebruiken. Dit is de Epia-EX15000g. Verder krijg je een hoop oude post van 2002. Het zal wel aan mijn google capaciteiten liggen maar heb inmiddels honderd pagina´s bekeken en dan kom je er telkens achter dat het gaat om een MB in combinatie met een pci of agp video kaart.
Ik vraag niemand om het voor mij uit te zoeken maar als er iemand is die weet waar ik verder kan zoeken of op welke type kaarten (mag best een wat oudere kaart zijn) dan kan ik verder.
Ik heb al gezocht en kom wel op een itx bord maar deze wordt niet ondersteund door de linux toepassing welke ik wil gebruiken. Dit is de Epia-EX15000g. Verder krijg je een hoop oude post van 2002. Het zal wel aan mijn google capaciteiten liggen maar heb inmiddels honderd pagina´s bekeken en dan kom je er telkens achter dat het gaat om een MB in combinatie met een pci of agp video kaart.
Ik vraag niemand om het voor mij uit te zoeken maar als er iemand is die weet waar ik verder kan zoeken of op welke type kaarten (mag best een wat oudere kaart zijn) dan kan ik verder.
pricewatch: Asus M2A-VM HDMITo get the most benefit from S-VHS, a direct video connection to the monitor is required, ideally via an S-Video or component video connection.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Palomar, bedankt. Zo zie je maar dat een klein beetje hulp al wonderen kan doen. Kan al een stuk meer vinden.
Het openen van een topic met net zo weinig inzet na een slotje wordt niet gewaardeerd.
Verder is S-VHS een videobandstandaard. Er zullen weinig moederborden zijn met ingebouwde videorecorder
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()