[Koopinfo]Feature toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik denk dat het niet slecht is om per categorie of per criterium ook nog steeds het aantal TV's te vermelden wat in die categorie zit, ik zat bv een hele tijd te zoeken en te kijken welk criterium er voor verantwoordelijk was dat ik 0 TV's kreeg als resultaat, bleek dat het de grote lichtinval was.

Iets zoals bij de pricewatch dus, daar zie je iedere keer langs iedere categorie/criterium een getal tussen ( ) staan wat aanduidt hoeveel producten in die categorie zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Op zich een aardig idee, maar ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om op een ander punt in te gaan. Het is op dit moment namelijk zo dat er een bug zit in genoemd filter met lichtinval. Dat is dus een groot deel van de reden dat je niet voldoende tv's vindt.

Het oplossen van die bug moet wat ademruimte bieden, wat niet wegneemt dat je een leuk idee hebt.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Jimp schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:07:
Op zich een aardig idee, maar ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om op een ander punt in te gaan. Het is op dit moment namelijk zo dat er een bug zit in genoemd filter met lichtinval. Dat is dus een groot deel van de reden dat je niet voldoende tv's vindt.
aaah, daarom dus !
Dacht dat het was omdat de DB nog niet genoeg van die tv's bevat met geschiktheid bij grotere lichtinval.
Het oplossen van die bug moet wat ademruimte bieden, wat niet wegneemt dat je een leuk idee hebt.
Hij is al opgelost ?