Okee, ik wil mijn contactgegevens en kalenders synchroniseren, zodat ik online, op de computer en op mijn telefoon overal hetzelfde heb.
Maar hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Om te beginnen met de contacten, deze zijn nu verspreid als volgt:
• Gmail contacten
• Windows Live contacten
• Telefooncontacten/Pocket Outlook
En mijn kalenders zijn als volgt verspreid:
• Google Calendar
• Windows Live Calendar
• Pocket Outlook op mijn telefoon
Wat zijn handige tooltjes om dit te synchroniseren?
Mijn Windows Live contacten heb ik op zich het meest netjes, dus dat zou ik als basis willen gebruiken, deze uitbouwen en dan exporteren naar Gmail en telefoon.
Helaas kan ik geen manier vinden om dit te bewerkstelligen.
Met Outlook kan het, geloof ik, wel (in ieder geval synchen met telefoon), maar ik heb geen Office.
En voor de kalenders geldt hetzelfde. Om een of andere reden kan ik Google Calendar niet importeren in Windows Live Calendar, dat zou al het halve werk zijn.
Ik heb ook nog geen manier gevonden om Windows Live Calender met Pocket Outlook te synchroniseren.
Ik ben dus op zoek naar een manier of tooltje die me op weg kan helpen. Heeft iemand suggesties of punten? Misschien denk ik te moeilijk?
Wie heeft ervaring met zoiets soortgelijks?
Maar hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Om te beginnen met de contacten, deze zijn nu verspreid als volgt:
• Gmail contacten
• Windows Live contacten
• Telefooncontacten/Pocket Outlook
En mijn kalenders zijn als volgt verspreid:
• Google Calendar
• Windows Live Calendar
• Pocket Outlook op mijn telefoon
Wat zijn handige tooltjes om dit te synchroniseren?
Mijn Windows Live contacten heb ik op zich het meest netjes, dus dat zou ik als basis willen gebruiken, deze uitbouwen en dan exporteren naar Gmail en telefoon.
Helaas kan ik geen manier vinden om dit te bewerkstelligen.
Met Outlook kan het, geloof ik, wel (in ieder geval synchen met telefoon), maar ik heb geen Office.
En voor de kalenders geldt hetzelfde. Om een of andere reden kan ik Google Calendar niet importeren in Windows Live Calendar, dat zou al het halve werk zijn.
Ik heb ook nog geen manier gevonden om Windows Live Calender met Pocket Outlook te synchroniseren.
Ik ben dus op zoek naar een manier of tooltje die me op weg kan helpen. Heeft iemand suggesties of punten? Misschien denk ik te moeilijk?
Wie heeft ervaring met zoiets soortgelijks?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu