Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug/frontpage] Vorige/Volgende toch nog niet 100% inorde

Pagina: 1
Acties:
  • 665 views

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-11 12:18
Het probleem dat de frontpage al enkele weken terroriseert blijkt dan toch nog niet helemaal opgelost. En het valt mij op dat dit enkel is bij het voorlaatste artikel.

nieuws: IBM breidt verder uit in cloud computing

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qrvOm8GSvEcVn7nt0nJi2bij/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yUatMemQOKVBCna0mwntAJ82/full.png

Er ontbreekt hier dus het linkje naar het volgende artikel.

[ Voor 9% gewijzigd door lembregtse op 11-02-2009 12:20 . Reden: Linkjes naar artikels zijn natuurlijk altijd welkom. ]

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
er staan ook geen reacties en de berichten boven en onder alles werken wel, dus misschien doet de cache vreemd?

en met eigen reactie van mij om te testen staat er volgens de fp 1 reactie op -1 en 1 op 0. Zet ik mijn filter op -1 zie ik maar 1 reactie ipv 2 :S dat hoort dus en geeft aan hoeveel reacties er staan op of boven je huidige kijkniveau

[ Voor 55% gewijzigd door rogierslag op 11-02-2009 12:34 ]

• rogierslag
t werkt weer

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

zie ook Bericht bestaat niet (meer)

er zit nog ergens iets raars in wat soms de kop opsteekt, hier is al een intern devtrack item voor

Intentionally left blank

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik ben absoluut niet bijgelovig maar je zou er haast in gaan geloven vandaag :P. Hadden we laatst nog een probleem met de linkjes onder de artikels van de frontpage (die er compleet naast zaten), nu ontbreekt de hele link naar het volgende artikel, ik kan enkel naar de vorige klikken. Ik dacht, ik meld het eventjes ;)

Verwijderd

Als je nu eens aangeeft om welk artikel dit gaat?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Andros, ik heb jouw topic even gemerged met deze die pas een paar dagen oud was, zie verder crisp's posts :)

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Het viel mij zojuist ook op, bij deze linkje:
http://i42.tinypic.com/212cnkw.png

In dit geval Opera :)

Heb deze een paar weken terug al gepost en toen werdt mijn topic boos gesloten met 'al bekend/fixed' :+

[ Voor 33% gewijzigd door Noxious op 18-02-2009 12:00 ]

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-11 12:18
Heb deze een paar weken terug al gepost en toen werdt mijn topic boos gesloten met 'al bekend/fixed' :+
Toen werden er een stuk of 10 van die topics geopend, telkens over hetzelfde probleem :+. Toen hadden ze daarvan een bug opgelost maar blijkbaar was deze bug niet de enige. Maar deze blijkt wel een lastige gozer te zijn :P.

Edit: trouwens hier in FF3 hetzelfde wat jij opmerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door lembregtse op 18-02-2009 12:05 ]

• rogierslag
hier ook nieuws: Shuttle kondigt kleine vloeistofgekoelde gamebak aan. Er staat geen link naar het Microsoftartikel

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:42
Onder aan nieuws: Intel stapt naar rechter in licentie-dispuut met Nvidia gaat er ook nog iets mis:

Afbeeldingslocatie: http://whoei.net/crap/tweakers/fout.jpg

Het artikel over NEC staat echter niet op de frontpage en is via de betreffende link ook niet te openen:

http://tweakers.net/nieuw...koolstof-nanobuisjes.html

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Comp-Freak schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:44:
Onder aan nieuws: Intel stapt naar rechter in licentie-dispuut met Nvidia gaat er ook nog iets mis:

[afbeelding]

Het artikel over NEC staat echter niet op de frontpage en is via de betreffende link ook niet te openen:

nieuws: NEC print transistors met koolstof nanobuisjes
Hier werkt zowel de link onder het eerste nieuwsbericht als de link die jij geeft gewoon. Heeft dit artikel misschien onder embargo gestaan en wordt dat niet goed verwerkt?

PV Output

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Comp-Freak schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:44:

[afbeelding]

nieuws: NEC print transistors met koolstof nanobuisjes
Nu wel weer. Dat bericht zal dus eerst online even online zijn gezet en vervolgens direct weer onder embargo gegaan zijn. Als je dan dat linkje (te laat) aanklikt krijg je een melding dat het artikel niet (meer) bestaat. Dat heeft dus met dit probleem niets te maken.

[ Voor 52% gewijzigd door Dirk op 19-02-2009 13:22 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dirk schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:22:
[...]

Nu wel weer. Dat bericht zal dus eerst online even online zijn gezet en vervolgens direct weer onder embargo gegaan zijn. Als je dan dat linkje (te laat) aanklikt krijg je een melding dat het artikel niet (meer) bestaat. Dat heeft dus met dit probleem niets te maken.
Ik gok op een tikfoutje in de tijd door de redactie, maar dat de nieuwe tijd niet word doorgevoerd. Volgens Erkens was het deze bug in Link naar niet bestaand artikel blijven staan :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Heb ik ook al een paar keer gezien ja, een bericht wat in het lijstje staat maar niet echt online is.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb wat aangepast wat het hopelijk eens een keer fixed; zoniet dan gaan we drastischere maatregelen treffen :P

De next/previous linkjes van de laatste artikelen op de FP heb ik even opnieuw laten genereren

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen nieuwe issues meer gemeld, lijkt me dus gefixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.