Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Daan54
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-04 14:55
Hallo,

Weer niet waar dit onder valt, maar dit lijkt me het meest in de buurt komen,
Ik heb een zeer vreemd probleem, hoopte dat iemand me er mee kon helpen.

Ik heb een sony NWZ-B133 mp3 speler gekocht laatst, en alles deed het prima.. maar van de een op de andere dag heb ik het probleem dat hij in geen enkele usb ingang meer past, heb het op verschillende computers geprobeert

om het nog wat vreemder te maken heeft mijn oude philips mp3 speler ineest hetzelde probleem:S, ook op verschillde pc,s geprobeert, hij gaan niet verder dan een paar milimeter in de ubs poort, net als de Sony.

Heb natuurlijk ook gekeken of het iets kon zijn inde mp3 spelers zelf maar ik zie geen obstakel ofzo in de uitgang zitten.

Ik heb zelf MP3 spelers verkocht en heb nooit van dit probleem gehoord, en kan er geen reden voor verzinnen waarom ze ineens niet meer passen, jullie een idee?

bij voorbaat dank:)
Daan

DG

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
Passen andere usbkabels en -apparaten er wel in?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:14

MsG

Forumzwerver

Je hebt niet per ongeluk een deel van de usb-poort meegenomen in jouw stick?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

of heb je mischien een foto ofzo?

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:32
De Sony NWZ-B133 heeft een gewone USB A aansluiting, hij zou dus gewoon moeten passen.
Tenzij de plug is beschadigd, of de USB ingang(en) op je PC natuurlijk !

My favorite programming language is solder.