Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Folder corrupt and missing

Pagina: 1
Acties:

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-11 20:08
Ik weet niet of het door een virus komt of gewoon bad luck maar een kennis kwam naar mij toe met de vraag of ik een map kon terug halen/herstellen. De map zou volgens hem bevinden in de map documenten, echter hij staat hier sinds kort niet meer bij. De map is niet verborgen en heb geprobeerd met een aantal free tools (undelete en getdataback demo) om deleted items te bekijken maar ook deze laat hem niet zien.

Nu denk ik dat als die map er inderdaad gestaan heeft dan moet er ergens op de hardeschijf nog wel wat terug te vinden zijn van de inhoud van deze map.

Verwijderd

Ja, dat kan je proberen als je wat gezocht had. Namelijk met GetDataBack heb ik mij al een paar keer gered ;)

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-11 17:07
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:25:
Ja, dat kan je proberen als je wat gezocht had. Namelijk met GetDataBack heb ik mij al een paar keer gered ;)
sjors86 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:23:
De map is niet verborgen en heb geprobeerd met een aantal free tools (undelete en getdataback demo) om deleted items te bekijken maar ook deze laat hem niet zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door !null op 11-02-2009 09:27 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)