Ik ben een formulier aan het bouwen dat spelsuggesties moet opleveren voor plaatsing in mijn spelletjesgenerator.
Nu wil ik daar weinig werk mee hebben en bovendien moet het duidelijk zijn voor meerdere mensen, zodat ik probeer de email die ik ontvang te laten bestaan uit een aantal onderdelen die de code bevat die in mijn generator moet worden toegevoegd.
Ik heb hier de code die dat moet bewerkstelligen, maar ik kan niet voorkomen dat de code wordt uitgevoerd door de emailclient. Heeft iemand een suggestie?
Het gaat niet om schoonheidsfoutjes, want ik krijg geen foutmeldingen.
Nu wil ik daar weinig werk mee hebben en bovendien moet het duidelijk zijn voor meerdere mensen, zodat ik probeer de email die ik ontvang te laten bestaan uit een aantal onderdelen die de code bevat die in mijn generator moet worden toegevoegd.
Ik heb hier de code die dat moet bewerkstelligen, maar ik kan niet voorkomen dat de code wordt uitgevoerd door de emailclient. Heeft iemand een suggestie?
Het gaat niet om schoonheidsfoutjes, want ik krijg geen foutmeldingen.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
| // Mailen: $bericht = " <html> <head> <title>Spelsuggestie</title> </head> <body> <p align='justify'>Er is door ".$_POST['naam']." een spelsuggestie ingestuurd.</p> <p align='justify'>Het spel valt onder de categorie: ".$_POST['speltype'].".</p> <p align='justify'>Het spel heet: ".$_POST['titelspel'].".</p> <p align='justify'>Het volgende dient te worden opgeslagen als ".$_POST['titelspel'].".txt in de map ftp://Spelregels.: Nb: Stuur lege benodigdheden niet mee! </p> <p align='justify'>Spelregels:<br /> ".$_POST['uitlegdeelnemer']."<br /><br /> Noot voor de scheidsrechter:<br /> ".$_POST['uitlegscheidsrechter']."<br /><br /> Benodigdheden:<br /> - ".$_POST['benodigd1']."<br /> - ".$_POST['benodigd2']."<br /> - ".$_POST['benodigd3']."<br /> - ".$_POST['benodigd4']."<br /> - ".$_POST['benodigd5']."<br /> - ".$_POST['benodigd6']."<br /> - ".$_POST['benodigd7']."<br /> - ".$_POST['benodigd8']."<br /> - ".$_POST['benodigd9']."<br /> - ".$_POST['benodigd10']."<br /> </p> <p align='justify'>Het volgende dient te worden bijgevoegd voor NOOT1 in ftp://sterksteverkiezing.php.</p> <p align='justify'>Op dit stukje code krijg ik steeds een foutmelding, dus da's van later zorg.</p> <p align='justify'>Het spel valt onder de categorie: ".$_POST['speltype'].".</p> <p align='justify'>Het volgende dient te worden bijgevoegd voor NOOT2 in ftp://Competitiegenerator.html.</p> // -- De volgende code mag niet worden uitgevoerd. <div id='".$_POST['titelspel']."' class='balloonstyle' style='width: 300px; background-color: lightyellow'> ".$_POST['titelspel'].":<br /> ".$_POST['kortebeschrijving']."<br /><br /> Benodigdheden: <br /> - ".$_POST['benodigd1']."<br /> - ".$_POST['benodigd2']."<br /> - ".$_POST['benodigd3']."<br /> - ".$_POST['benodigd4']."<br /> - ".$_POST['benodigd5']."<br /> - ".$_POST['benodigd6']."<br /> - ".$_POST['benodigd7']."<br /> - ".$_POST['benodigd8']."<br /> - ".$_POST['benodigd9']."<br /> - ".$_POST['benodigd10']."<br /></div> //-->> <p align='justify'>Het volgende dient te worden bijgevoegd voor NOOT3 in ftp://Competitiegenerator.html.</p> // -- De volgende code mag niet worden uitgevoerd. <tr><td width='200'><INPUT TYPE='checkbox' NAME='".$_POST['titelspel']."' VALUE='true'><strong>".$_POST['titelspel'].".</strong></td> <td width='100' align='left'><a href='#nogo' rel='".$_POST['titelspel']."' style='color: black'>[?]</a></td></tr> //-->> <p align='justify'><strong>EN TESTEN!!!!!</strong></p> </body> </html> "; |