Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• S20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08-2023
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een Sidekick hier in Nederland(behalve de hiptop die ooit door KPN is uitgegeven)?

*knip* simlock-vrij-maken mag hier niet worden besproken, zie ook GSM's Beleid

Ook wil ik graag weten hoe ik dit toestel het beste kan aanschaffen. In USA worden ze verkocht via t-mobile maar dan moet je hier een data plan bijnemen. Dus echt makkelijk te importeren zijn ze niet.

Graag hoor ik jullie ervaringen !

Alvast heel erg bedankt !

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 11-02-2009 10:04 ]

Verwijderd

Als ik jou was zal ik eens marktplaats bekijken mijn jongen:

http://gsm-telecom.marktp...F4PJ7TM0oj&fta_ind=1&fs=1

De telefoons zijn unlocked door middel van een speciale chip die op uw eigen simkaart komt, hierdoor kunt u er meteen mee bellen, met welke provider dan ook!

Ze zijn gloednieuw in de doos. Nog nooit mee gebeld!

In de doos:
- Nieuwe T-mobile Sidekick 2008
- Unlocking chip
- Een extra groene cover
- Een zwarte cover
- Batterij
- Oplader(USA)*
- Mini USB kabel
- Micro SD kaart
- Start guide

succes!

• S20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08-2023
Juist prachtig. Toch zou ik nog graag persoonlijke ervaringen met dit toestel willen krijgen als die er zijn.

Verwijderd

Ik zit er een beetje naar te kijken, maar ik weet niet wat jij zoekt in een telefoon maar ik vind dit eigenlijk een overbodige funcite, die sidekick. De lengte, breedte is even groot als een normale telefoon. En de camera of mp3 speler lijkt mij niet top. Maarjah het design is wel geinig, je zou er niet veel mensen mee zien lopen in NL.

grtz