[Javascript] Dropdown menu werkt alleen lokaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Hallo,

Ik heb een website online staan met daarop een dropdown menu, aangezien :hover niet mogelijk is in IE6 zonder javascript, zit er ook een javascript functie ingebouwd. Nu is er sinds kort een probleem ontstaan, het menu werkt in IE6 namelijk alleen lokaal en niet indien ik het online zet. Ik heb gekeken of ik een bestand ben vergeten te uploaden, door de hele site opnieuw te downloaden naar een aparte map in mijn www folder(lokaal) en lokaal te starten, maar ook hier weer werkt het menu wel gewoon, maar niet online dus.

Ik heb nog gekeken of er ergens in een bestand verwezen wordt naar localhost, maar hier is geen sprake van. Kan iemand mij helpen?

Alvast vriendelijk bedankt,

Erik

PS. (offtopic) is er een pagina waar je al jou gestarte topics kunt bekijken? Vaak wil ik kijken of er iemand nog een reactie heeft geplaatst in een van mijn topics, maar dan kan ik deze niet terug vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Storm90 op 10-02-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Storm90 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 23:40:
PS. (offtopic) is er een pagina waar je al jou gestarte topics kunt bekijken? Vaak wil ik kijken of er iemand nog een reactie heeft geplaatst in een van mijn topics, maar dan kan ik deze niet terug vinden.
Klik eens op je naam of in het menu op MyReact ;)

Ik vermoed dat je whatever:hover gebruikt, het welbekende .htc bestandje? Controleer dan even of de HTTP-headers (content-type) correct zijn.

En anders verwijst je pagina geheid naar een verkeerde plek op je webserver waardoor de .js/.htc niet gevonden kan worden, maar zonder relevante code en directorystructuur of online-testcase kunnen we daar niets over zeggen.

Verder: lees onze Quickstart nou eens; je topic is nogal gebrekkig en met deze karige info kunnen we feitelijk maar weinig.

En tot slot: Waar hoort mijn topic?
PRG >> WEB.

Probeer nou eens een keer even bovengenoemde FAQ's door te nemen want het wordt vervelend je er steeds op te moeten wijzen.

[ Voor 80% gewijzigd door RobIII op 11-02-2009 00:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

-- verhaal --
Ik heb nog gekeken of er ergens in een bestand verwezen wordt naar localhost, maar hier is geen sprake van. Kan iemand mij helpen?
Glazen bol. Je hebt een probleem maar wij moeten maar (weer) raden hoe het fout gaat. Je zult echt meer informatie en daarbij ook relevante code moeten posten.
MyReact of de Search.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je relevante code plaatst, waarbij je het probleem uitkleed, kunnen we je beter helpen. :)

http://gathering.tweakers...find/poster/273143/topics

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Ik vermoed dat je whatever:hover gebruikt, het welbekende .htc bestandje? Controleer dan even of de HTTP-headers (content-type) correct zijn. Oh, wacht.. je gebruikt juist een JS vanwege het gebrek aan :hover in IE6. In dat geval: kijk eens naar whatever:hover
Bedankt RobIII, hier heb ik misschien wel wat aan, ik maak inderdaad gebruik van .htc. Ik zal toch eens in de http headers kijken, je hoort nog van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Lokaal wel, online niet.

Gokjes: je ontwikkelt op Windows, je server draait Linux, je hebt ergens een hoofdletter te veel of te weinig?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Storm90 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:20:
[...]

Bedankt RobIII, hier heb ik misschien wel wat aan, ik maak inderdaad gebruik van .htc. Ik zal toch eens in de http headers kijken, je hoort nog van me.
Mikker de (volledige) url naar de .htc anders eens in je browser. Krijg je een 404 dan is dat je probleem en of klopt de url niet, of de webserver vertikt het .htc te serveren (ook al eens gehad). En werkt het wel dan moet je even kijken dat de content-type klopt. Dat staat trouwens ook te lezen bij "Note 2".
CodeCaster schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:22:
Gokjes: je ontwikkelt op Windows, je server draait Linux, je hebt ergens een hoofdletter te veel of te weinig?
Ook een veel voorkomend probleem inderdaad en dikke kans dat het dat (ook :P ) is.

@Erik0: Zie je nou hoe belangrijk het is om relevante info te posten? Nou lopen we allemaal te raden :X

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 11-02-2009 00:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

RobIII schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:24:
[...]

Mikker de (volledige) url naar de .htc anders eens in je browser. Krijg je een 404 dan is dat je probleem en of klopt de url niet, of de webserver vertikt het .htc te serveren (ook al eens gehad). En werkt het wel dan moet je even kijken dat de content-type klopt.
Da's met een standaard Apache-configuratie dan weer niet zo vreemd, aangezien die ~ "^\.ht" niet wil laten zien :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 20:35
CodeCaster schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:28:
[...]

Da's met een standaard Apache-configuratie dan weer niet zo vreemd, aangezien die ~ "^\.ht" niet wil laten zien :P
De extensie is .htc, het bestand zelf zal (als het goed is) een naam hebben zoals hover.htc, de expressie die jij geeft controleert expliciet of het bestand met .ht begint en niet or .ht in voorkomt!

If I can't fix it, it ain't broken.

Pagina: 1