Hallo,
Op een of andere duistere manier heb ik een redelijke sliert alg in mijn systeem zitten, dit terwijl ik Feser ONE UV Red heb gebruikt. Mijn systeem was compleet nieuw dus geen andere vloeistoffen hebben in mijn systeem gedraaid.
Ik moet nu dus me systeem leeg halen, schoon maken en nieuwe vloeistof plaatsen.
Als ik dan toch bezig ben wil ik graag hele goede koelvloeistof. Uiteraard moet deze ook weer anti-alg zijn (een die wel langer dan ½ jaar werkt) en corrosie blokkerend zijn.
Ik zit zelf te twijfelen tussen de volgende opties:
Als hij niet in dit rijtje staat, welke dan??
Graag ook vermelden waar je dit kan halen.
Waar kan ik bijvoorbeeld Ethylene Glycol halen?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
ps. Ik heb het forum doorzocht, echter zijn de topics die hier over gaan erg oud. Ik neem aan dat er in die tijd veel veranderd is in de koel mogelijkheden.
Op een of andere duistere manier heb ik een redelijke sliert alg in mijn systeem zitten, dit terwijl ik Feser ONE UV Red heb gebruikt. Mijn systeem was compleet nieuw dus geen andere vloeistoffen hebben in mijn systeem gedraaid.
Ik moet nu dus me systeem leeg halen, schoon maken en nieuwe vloeistof plaatsen.
Als ik dan toch bezig ben wil ik graag hele goede koelvloeistof. Uiteraard moet deze ook weer anti-alg zijn (een die wel langer dan ½ jaar werkt) en corrosie blokkerend zijn.
Ik zit zelf te twijfelen tussen de volgende opties:
- Feser One UV Red
- 100% Ethylene Glycol
- 90% Ethylene Glycol 10% demi water
- Auto koelvloeistof (goed merk)
Als hij niet in dit rijtje staat, welke dan??
Graag ook vermelden waar je dit kan halen.
Waar kan ik bijvoorbeeld Ethylene Glycol halen?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
ps. Ik heb het forum doorzocht, echter zijn de topics die hier over gaan erg oud. Ik neem aan dat er in die tijd veel veranderd is in de koel mogelijkheden.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1