Na een eerdere serie (hier te vinden overigens: [Testcase] Kleuren in Nieuw Zeeland) ook nog een serie van landschapjes. De meeste zijn van de Tongariro crossing
Vergeet vooral niet de grotere versies te bekijken want zo zijn ze niet echt knap te bekijken natuurlijk
1:

Tongariro crossing, groter
2:

3:

groter
4:

Vuurtoren bij Cape Reinga, groter
5:

Bay of Islands, groter
6:

Tongariro crossing, groter (ik weet het, bloem niet scherp)
7:

8:

Bay of Islands, groter
Als het bevalt heb ik nog wel een update (of 12). Er valt nog veel te verwerken
Zelf weet ik het niet zo goed met deze serie. Ik heb het idee dat, als je je camera een kant op richt met een knappe groothoek en een slinger aan je polafilter, je al een heel eind komt, er zit geen eigen ding in. Mooie plaatjes, niets meer en niets minder. Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze wel mooi maar mijn andere case (zie bovenaan) vind ik zelf interessanter. Vandaar overigens de keuze testcase
Vergeet vooral niet de grotere versies te bekijken want zo zijn ze niet echt knap te bekijken natuurlijk
1:

2:

3:

groter
4:

Vuurtoren bij Cape Reinga, groter
5:

Bay of Islands, groter
6:

Tongariro crossing, groter (ik weet het, bloem niet scherp)
7:

8:

Bay of Islands, groter
Als het bevalt heb ik nog wel een update (of 12). Er valt nog veel te verwerken
Zelf weet ik het niet zo goed met deze serie. Ik heb het idee dat, als je je camera een kant op richt met een knappe groothoek en een slinger aan je polafilter, je al een heel eind komt, er zit geen eigen ding in. Mooie plaatjes, niets meer en niets minder. Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze wel mooi maar mijn andere case (zie bovenaan) vind ik zelf interessanter. Vandaar overigens de keuze testcase
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme