yo beste tweakers
Vandaag me 4870x2 van sapphire ge instaleerd
windows vista ultimate erop helemaal geupdate,wil ff wat benchmarks draaien maar nee hoor zelfde probleem als met me oude x1900xtx onder vista zie hier sreen
me oude x1900xtx had onder xp helemaal geen probleem dus verwacht dat deze kaart dat ook niet heeft maar goed wil nu toch echt vista gebruiken met zon kaart ...
verdere spec's van pc zijn
e8400 @ 4.0 ghz 8mp x 500fsb
Asus formula rampage
crucial baslistx ram @ 500 mhz timmings 5-5-5-15 2x 1 gb dual channel
cpu etc is gewoon 24 uur lang stabiel in orthus etc dusja heeft er niks mee te maken heb ook defauld gebprobeerd ati is voor de rest gewoon standaard vers uit de doos
catalyst 9.1
vista opnieuw instaleren helpt niks
1 ram stripje erin helpt niks
kaart in ander pci E slot doen help niks
Fan van kaart 100% laten draaien helpt niks
Cpu en ram en fsb etc stock zetten helpt niks
MB Bios up of downgraden helpt niks
Heb op internet gezocht er zijn verschillende mensen met zelfde probleem ati + nv wel meer ati dan nv
Als iemand me kan helpen graag !!!
Vandaag me 4870x2 van sapphire ge instaleerd
windows vista ultimate erop helemaal geupdate,wil ff wat benchmarks draaien maar nee hoor zelfde probleem als met me oude x1900xtx onder vista zie hier sreen

me oude x1900xtx had onder xp helemaal geen probleem dus verwacht dat deze kaart dat ook niet heeft maar goed wil nu toch echt vista gebruiken met zon kaart ...
verdere spec's van pc zijn
e8400 @ 4.0 ghz 8mp x 500fsb
Asus formula rampage
crucial baslistx ram @ 500 mhz timmings 5-5-5-15 2x 1 gb dual channel
cpu etc is gewoon 24 uur lang stabiel in orthus etc dusja heeft er niks mee te maken heb ook defauld gebprobeerd ati is voor de rest gewoon standaard vers uit de doos
catalyst 9.1
vista opnieuw instaleren helpt niks
1 ram stripje erin helpt niks
kaart in ander pci E slot doen help niks
Fan van kaart 100% laten draaien helpt niks
Cpu en ram en fsb etc stock zetten helpt niks
MB Bios up of downgraden helpt niks
Heb op internet gezocht er zijn verschillende mensen met zelfde probleem ati + nv wel meer ati dan nv
Als iemand me kan helpen graag !!!