Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een stil toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen zomer heb ik desktopset gekocht: de Logitech Wave. De muis voldoet prima, maar het toetsenbord vind ik niet prettig. Grootste ergernis is het harde, plastic geluid. Zeker met de uitgebreide verslagen die ik soms moet typen wordt het irritant.

Nu ben ik vanmiddag eens in wat computerzaken wezen kijken, maar vrijwel alle toetsenborden die ik bekeken (en geprobeerd) heb, geven nog relatief veel lawaai. Zowel Logitech, Microsoft en Trust zijn lawaaiig, zij het dat de Wave toch wel de kroon spant.

Op internet zie ik wel redelijk vaak staan dat bepaalde toetsenborden stil zouden zijn, alleen is dat natuurlijk een term die iedere fabrikant kan gebruiken. Daarom ben ik benieuwd of hier mensen zijn die bepaalde types kunnen aanbevelen.

Ik sta open voor alle opties, maar waar mogelijk heb ik natuurlijk wel voorkeuren:
- multimediatoetsen
- draadloos (evt. op ontvanger Logitech, of andere complete desktopset met lasermuis)
- ergonomische indeling

Nog één extra vraagje: Wat me al wel opviel in de winkel, zijn die dunne Apple-toetsenbordjes. Zijn dergelijke toetsenborden er ook voor de PC?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:57:
Nog één extra vraagje: Wat me al wel opviel in de winkel, zijn die dunne Apple-toetsenbordjes. Zijn dergelijke toetsenborden er ook voor de PC?
Die werken ook gewoon op een normale PC hoor.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Kijk eens naar de logitech desktop MX 3200, dat is een vrij stil toetsenbord. Of de ultrax plankjes natuurlijk, laptoptoetsen dus ook flink stil. En die apple dingen werken gewoon prima op je pc ;) Zowel de versies met USB als de draadloze bluetooth versie (moet je wel een bluetooth ontvanger hebben).

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

deze standaard ramplanken van hp zijn in mijn beleving erg stil

http://cdn.overstock.com/...images/300/1010125934.jpg

ik heb een tijdje geleden bij een collage zijn toetsenbord getrashed en hem heel lief deze aangeboden :)

Iperf