Toon posts:

Sas controller en asus moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand antwoord geven op de volgende vraag:
Zijn de volgende sas controllers de IBM SERVERAID-8S SAS/SATA CONTROLLER PCI-E 39R8765 of de HP Smart Array serie P400 of 600 of 800 compatible met Asus P5E64 WS Evolution workstation moederbord

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-02 12:10
Wat bedoel je met compatible? Of je de controllers op het moederbord kunt aansluiten? of dat de schijven gekoppeld aan een van deze controllers ook aan een interne controller gekoppeld kunnen worden?

De HP SA P600 kan in ieder geval niet in het moederbord geprikt worden, aangezien dat een PCI-X kaart is en er alleen PCIe en PCI sloten op het moederbord zitten.

De IBM ken ik niet, maar van de HP SA P400 en P800 verwacht ik dat het geen probleem is (PCIe = PCIe), maar ik heb het niet geprobeerd, dus geen garanties. (misschien toch nog wat herkennings, BIOS of andere ellende).

Houdt er in ieder geval rekening mee dat de kaarten behoorlijk groot zijn en dus wellicht niet zomaar in je kast passen!

[ Voor 6% gewijzigd door mbaltus op 13-02-2009 16:51 ]

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Met sommige raidkaarten op sommige borden moet je een contact afplakken, maar met een WS bord mag je er toch vanuit gaan dat dat niet nodig is.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset