Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw MSN virus (alweer..)

Pagina: 1
Acties:

• vossejongk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 18:40
Goedenavond GoT :)

Sinds een paar uurtjes geleden kwam de 1e binnen, maar ik wordt nu helemaal ondergespammed door meerdere personen in mijn MSN lijst met een viruslink...omdat de meesten leken zijn die geen idee hebben hoe ze 't virus moeten verwijderen, probeer ik ze zo goed mogelijk te helpen (msn de-installeren, herinstalleren al geprobeert.. werkt niet) maar ik ben hier ook geen expert in..

De betreffende tekst + link die wordt rondgespammed is
"hehe nice picture photouplodaer****.com/image.php?=(jou e-mailadres hier)"
(deze link dus onder geen geval openen.. tenzij je echt weet waar je mee bezig bent)

Nu was mijn vraag of iemand hier een fix voor beschikbaar heeft of een andere manier weet om er vanaf te komen..

Alvast bedankt :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:20
haal die link anders even weg!

virus: Packer.Krunchy.B is hem :P

[ Voor 38% gewijzigd door Zwelgje op 10-02-2009 20:19 ]

A wise man's life is based around fuck you

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

haha, misschien om de link ff aan te passen. Al is het maar één letter zodat hij niet meer clickable is. Weet niet of het kwaad kan als er geen e-mailadres achterstaat maartoch.

Sowieso spelfout in photo uplo dear ( upload )

Je probeert te helpen, wat is je oplossing dan precies ?

Heeft het virus een naam, even posten aub.
Packer.Krunchy.B

Verder klik ik nooit als iemand verder niks zegt, en ineens met een link komt opduiken zonder verdere informatie, en zeker als het adres al niet klopt.

[ Voor 73% gewijzigd door NeoMe op 10-02-2009 20:23 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

Bewerk de link dan een beetje voor de nozems die overal op klikken wat een lijntje heeft :P

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zet em tussen norml-tags ;) :

"hehe nice picture http://photouplodaer.com/image.php?=(jou e-mailadres hier)"

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:55

Pinobigbird

doesn't share food!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• vossejongk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 18:40
Heb 'm ff aangepast.. * tussen gegooid ;)

Maar die "spelfout" zit dus in het bericht.. ik weet niet of de link dan wel werkt of niet want ik ga er niet op klikken :P (Zelfs met firefox + noscript + avast! + Teatimer)

De link van NeoMe doet 't niet :P

Ik zal zelf ook even gaan zoeken voor een fix voor "Packer.Krunchy.B"

En ja ik probeer dus te helpen (bij andere MSN virussen hielp het vaak als je MSN gewoon de-installerd, en dan weer her-installeerd) maar dit keer niet. Vandaar dat ik hier heen kwam :)

Edit: het duurde even maar de link van NeoMe doet dus wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door vossejongk op 10-02-2009 20:35 ]

Verwijderd

NOD32 met de nieuwe update pakt 'm al. Daarmee 3 PC's geschoond.
Pagina: 1