Toon posts:

Grapje uithalen op school

Pagina: 1
Acties:
  • 1.203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een tijdje geleden wat problemen met een docent van mij en die problemen hebben we inmiddels uitgepraat. Nu zat ik vandaag de hele dag bij die docent in de klas en toen zei die docent dat een andere docent (die altijd allerlei grappen uithaalde met iedereen) er voor gezorgd heeft dat ik daar de hele dag moet zitten.

Nu wil ik dus graag een grap uit gaan halen met die docent (die zelf altijd grappen uit haalt met iedereen). En dan wil ik graag iets in zijn computer veranderen, bijvoorbeeld dat als hij hem opstart dat hij dan gelijk weer afsluit via zo'n .bat file met 'shutdown -s' of zo. Ik bedoel er niets vervelends mee en ik ben niets kwaadaardigs van plan, ik ga daarna ook gewoon zeggen dat ik het was. :)

Dat voorbeeld dat ik noemde was iets te simpel, dat is alleen leuk om dat met elke computer in de school te doen.

Dus heeft iemand misschien nog wat van zulke ideeën? En kan hij me een beetje helpen om dat uit te voeren? Ik heb niet bijzonder veel verstanden van coden enzo. Alvast bedankt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Screenshot van desktop maken, als achtergrond instellen en icons verbergen ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 09:54
Ik wou bijna zeggen, Welkom op GoT maar ik zie dat je hier al wat langer bent.
Zoals je dan ook zou moeten weten, is GoT niet te plek voor dit soort grapjes. Koop gewoon een scheet-zak en heb daar plezier mee :9
Afbeeldingslocatie: http://blog.pharmalive.com/wp-content/uploads/2008/06/o_rly.jpg

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Screenshot van zijn Windows loginscherm maken, achter de loginvelden (username/passw) iets anders doen, als hij inlogt? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 17:56

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Gewoon laten gaan....

Er komt ongetwijfeld een "zie je wel..." moment :)

Niet te druk over maken dus imho