Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iClock
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10-2023
Aangezien ik verder in de andere topics geen zelfde probleem of oplossing kon vinden maak ik daarom maar een nieuw topic aan.

Ik zit met een probleem. Heb nu sinds 2 dagen GTA 4 geinstalleerd :9
Doet het allemaal hartstikke mooi, maar ik heb het gevoel dat er iets niet klopt met de muis.
De muis wil tijdens het lopen steeds weer terug komen in het midden van het scherm. (klinkt vreemd idd) 8)7
Als ik voor een auto sta en op "F" druk om in te stappen, dan wil de muis zich niet "vastzetten" aan de auto, hij blijft even gecentreerd op de vookant van de auto en draait dan heel langzaam bij naar de achter kant van de auto. Dit is met missies ed erg vervelend en kan er niks op vinden wat dat zou kunnen veranderen. :/
Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen met wat ik bedoel.

Mvg Bart

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
misschien moet je de nieuwste drivers downloaden van muis en/of videokaart, heb je ook al de nieuwste patches geïnstalleerd van GTA IV?

• iClock
Ik heb momenteel de 1.0.1 maar de 1.0.2 patch schijnt dit niet te verhelpen. Vriend van mij heeft hetzelfde probleem:S
Het gaat er voornamelijk om dat de camera heel erg langzaam weer naar z'n standaart positie draait wat resulteerd in botsingen zodra je ff snel weg moet rijden met de auto

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ja daar heb ik ook last van, volgens mij is het geen bug maar gewoon niet uitgewerkt.

Ik moet ook altijd snel met mijn muis draaien om de camera goed te krijgen en daarna niet meer aanraken anders volgt de camera de auto niet.

Erg vervelend en slecht uitgewerkt, maar helaas hoort dit bij het spel.

• iClock
Ben is dus niet de enige:P
Echt irritant als er toevallig een police car voor je staat:P
Hoop dat ze dit snel fixen!
Als iemand hier alsnog een oplossing voor heeft, share please:D

• iClock
Mag van mij een slotje op. Kan het probleem niet oplossen en ou het er maar bij.

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 23:00
Tijdens het rijden houd je toch gewoon de muis vast en beweeg je die zelf mee? Wat moet je met twee handen op het toetsenbord tijdens het rijden? Uit het raam schieten, granaten droppen, het kan gewoon allemaal met één hand op het toetsenbord en met de muis kun je dan mooi overal heen kijken.
Pagina: 1