Toon posts:

Wifi bereik van iPod touch 2G slechter dan iPod touch 1G ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Ik heb sinds het begin van dit jaar een Touch8GB 2G. Ik ben er heel blij mee, maar ik heb toch nog een vraag.

Mijn neefje heeft een Touch 8GB 1G. Toen we door Heerlen liepen, keek mijn neefje bij instellingen>WIFI. Hij vond met zijn 1G ongeveer 20 netwerken. Dus ik kijk ook effe met m'n 2G, en ik vind er maar 1? Ook na een tijdje vindt hij een hoop anderen, en ik telkens maar 1~3, meer niet.

Mijn vraag: Ligt dit aan mijn iPod of aan alle 2G's? Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb de titel van je topic aangepast naar "Wifi bereik van iPod touch 2G slechter dan iPod touch 1G ?". Wifi probleem, zegt weinig over je echt probleem. Als je het probleem duidelijk omschrijft in de titel is de kans ook wat groter dat er iemand langs komt met een oplossing of vergelijkbare ervaringen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone 3G ziet ook een stuk minder WiFi netwerken dan m'n 1e generatie iPod touch, in verder identieke situaties. Dus of de antenne is minder gevoelig, of de chip heeft een hogere drempelwaarde om een netwerk als "bereikbaar" te zien. Niet dat ik dat een probleem vind ofzo, de netweken met maar 1 streepje ontvangst (op het randje dus) zijn vaak toch niet sneller dan 3G. En thuis heb ik sowieso overal goeie WiFi dekking. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 22:09 ]