Bij het opstarten van een vers geinstalleerde windows XP home (SP2, geüpdatet naar SP3) installatie krijg ik gelijk deze foutmelding:
RUNDLL32.exe Entrypoint niet gevonden kan entry van procedure_except_handler4_common niet vinden in DLL-bestand msvcrt.dll.
Na deze weg gedrukt te hebben komt er een foutmelding dat er in het laden van p17runE.dll een fout is opgetreden.
Deze foutmelding heb ik nadat ik een BSOD om m'n oren kreeg tijdens een windows update.
Tijdens de update bleek ook een installatie van VLC te lopen
Enige software die er verder op staat is:
VLC
Winamp
Mcafee Enterprise virusscan
Muis en Tobo drivers van Microsoft
En een 5.1 X-fi geluidskaartje dat geinstalleerd is met drivertjes enzo.
Winamp, de drivers van microsoft en McAfee zijn pas geïnstalleerd toen ik de foutmelding al had.
Via de search en google kom ik nietzoveel verder, zie deze link
http://www.google.nl/sear..._common&btnG=Zoeken&meta=
Wat ik hier nu aan kan doen weet ik niet, iemand suggesties?
Het enige wat ik zo nog even ga doen Is VLC er af gooien.
-edit-
VLC verwijderen helpt niet.
-edit2-
vergeten te melden dat de creative drivers her installen ook niet werkt en dat ik ze via msconfig ook niet tegen kom.
RUNDLL32.exe Entrypoint niet gevonden kan entry van procedure_except_handler4_common niet vinden in DLL-bestand msvcrt.dll.
Na deze weg gedrukt te hebben komt er een foutmelding dat er in het laden van p17runE.dll een fout is opgetreden.
Deze foutmelding heb ik nadat ik een BSOD om m'n oren kreeg tijdens een windows update.
Tijdens de update bleek ook een installatie van VLC te lopen
Enige software die er verder op staat is:
VLC
Winamp
Mcafee Enterprise virusscan
Muis en Tobo drivers van Microsoft
En een 5.1 X-fi geluidskaartje dat geinstalleerd is met drivertjes enzo.
Winamp, de drivers van microsoft en McAfee zijn pas geïnstalleerd toen ik de foutmelding al had.
Via de search en google kom ik nietzoveel verder, zie deze link
http://www.google.nl/sear..._common&btnG=Zoeken&meta=
Wat ik hier nu aan kan doen weet ik niet, iemand suggesties?
Het enige wat ik zo nog even ga doen Is VLC er af gooien.
-edit-
VLC verwijderen helpt niet.
-edit2-
vergeten te melden dat de creative drivers her installen ook niet werkt en dat ik ze via msconfig ook niet tegen kom.
[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 08-03-2009 02:32 ]