• Rowan1337
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2021
Middag,
Ik heb zonet een S-Video kabel gekocht om TV van mijn UPC Mediabox naar mijn pc sturen. Ik heb een Scart > S-Video + 3.5mm jack plug kabel gekocht. Nu probeer ik dus via WinTV mijn S-video kanaaltje in te laden, en dan krijg ik dit beeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/4991967be2a10/4991967be2243-wintv.thumb.jpg

Ik heb het ook met Dscaler geprobeerd, maar kan er geen helder beeld uit krijgen.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik gebruik de Hauppage WinTV PVR-150 i.c.m XP Pro.

Bij voorbaat dank,

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor vragen die nergens anders op GoT thuishoren.

Vragen over LCD, Plasma, Projectie & Recording horen wel degelijk in hun eigen subforum.

Move OH -> LPPR

Overigens is maar de vraag of je topic daar ook open blijft; het is waar dan ook op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent, er zijn meerdere topics over de UPC Mediabox te vinden, en daarin kun je lezen dat er uit die SCART alleen RGB en composite en dus geen S-Video signaal komt. Dat had je zelf prima kunnen vinden. Maar goed, wat uiteindelijk met dit topic te doen mogen de modjes van LPPR beslissen.

Oslik blyat! Oslik!