Toon posts:

RSS feeds naar HTML niet up to date

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er even helemaal niks meer van. Ik ben momenteel bezig om van een blogger weblog de informatie van rss uit te lezen en deze in html te zetten. Om de een of andere reden word de rss echter niet goed bijgewerkt. Op mijn blogpagina staan 3 berichten en op mijn html pagina enkel het oudste bericht. Wat doe ik verkeerd?

blog: http://unitnieuwsfeed.blo...eds/posts/default?alt=rss
site: http://www.unitacademie.nl/testserver/nieuws/nieuws2.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zonder code is dat onmogelijk te zeggen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De code heb ik van internet via een van de vele sites die deze optie gratis aanbied (als er een link naar hun site staat). Begrijp ik hier uit dat ik beter kan uitzoeken hoe ik deze code zelf kan programmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, waarschijnlijk gebruik je de code op de verkeerde manier. Kwestie van debuggen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:37

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

ten eerste:
Ik zie gewoon drie berichten. Je probleem heeft waarschijnlijk met caching te maken. Je browser vindt het blijkbaar niet nodig om de js opnieuw op te halen en gebruikt degene die nog in zijn lokale cache zit (probeer eens CTRL-F5)

Ten tweede:

Blijkbaar gaat het hier over Javascript. Javascript hoort niet thuis in programming, maar bij de buren van Webdesign, Markup & Clientside Scripting. Ik ga je topic echter sluiten ipv verplaatsen, en dat komt omdat de devschuur vooral gericht is op het zelf ontwikkelen en de problemen die daarbij komen kijken. Het is hier niet de bedoeling dat we support gaan leveren op producten van anderen. Voor vragen daarover kun je je beter rechtstreeks tot slashdemocracy richten.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.