Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VS2005] Installatie Visual Studio 2005 na SQL Server 2005

Pagina: 1
Acties:

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10
Beste allemaal,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb onderlaatst MS SQL 2005 geinstalleerd op mijn laptop, hiermee is ook een instantie van Visual Studio 2005 geinstalleerd waarme Reporting en Analysis service projecten mee gemaakt kunnen worden. Nu wou ik Visual Studio 2005 zelf installeren en heb ik een custom full install gedaan. Zonder SQL 2005 Express edition, alle andere onderdelen wel aangezet.

Nu wil het zo zijn dat na de installatie ik VS2005 opstart en wel netjes een nieuw project kan kiezen. Als ik dan op C# project ga staan zie ik echter geen subopties meer. Ik kan dus geen C# en J# of vb.net projecten maken. Alleen Business Intelligence Project (SQL 2005) en database project en C++ projecten

Ik heb al op google gezoch hoe dit zou kunnen maar kan niets vinden. Wel veel over hoe je SQL2005 na VS2005 installeerd maar niet andersom.

:(:(:(

iRacing Profiel

Verwijderd

OFF->CSA (waar installatieproblemen van de ontwikkelomgeving zelf imo thuishoren)

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10
Even een schopje in de hoop dat er mensen zijn die het weten.

iRacing Profiel