Reacties op de oude Cinema Display '20 Apple

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• ikbenbibi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-12-2017
Twee dagen werk ik op een studio, waar ik met een oude powerbook ('05) uit de voeten moet. Graag wil ik er nu een scherm aanhangen +/- "20, maar uit eerdere topic werd mij duidelijk dat ik geen tn scherm moet kopen.

Volgens mij heb ik goed gezocht, maar de eerste s-ips /s-pva schermen beginnen vanaf 550,- (als je boven de "20 wil) Nu dacht ik bij macbizz verkopen ze oude Apple Cinema Display "20 voor +\- €180,- met een adc - dvi converter (€95,-) daar kan ik misschien voorlopig mee uit de voeten (+/- 2jaar). Nu vroeg ik me af, hoe daar hier over door jullie gedacht wordt en wat er van het scherm gevonden wordt?

(Ik ben net zelfstandig begonnen en erg gebudgeteerd, heb wel G5imac thuis, maar kan geen dure dingen erbij kopen voor de studio)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Een dergelijk 'ervaringen' topic starten op GoT is pas de bedoeling zodra je zelf ervaringen te melden hebt of er echt specifieke vragen over hebt wel je niet beantwoord kunt krijgen met het doornemen van reviews en tests op bijvoorbeeld het internet.

Verder is het niet onverstandig om onder elkaar te zetten welke eisen je aan zo'n scherm stelt en wat je er mee wilt gaan doen. Bij "studio" denk ik aan het bewerken van foto-materiaal en dan is een IPS/PVA/MVA scherm inderdaad the way to go.

Ga dus eens op zoek naar wat reviews of ga desnoods die tweedehands schermen zelf bekijken. Of kom terug met echte specifieke vragen naderhand.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.