opstartproblemen, voeding kaput?

Pagina: 1
Acties:

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Hallo dames en heren,

de laatste tijd doet de compu van mijn vriendin een beetje raar. De compu wil niet altijd opstarten. Hij geeft geen beeld door aan de monitor, de fans gaan wel draaien, je hoort de harddiskken. Het lichtje van de floppy gaat continu branden. Geen piepjes of iets dergelijks. Na een paar keer opnieuw proberen start hij opeens wel op. Er zijn geen irq-problemen en volgens mij is de hardware geheugen, videokaart, ed wel in orde, geen rare vastlopers en stabiel met windows98 voorzover dat stabiel kan zijn. Dus is mijn vraag zou het kunnen kloppen dat de voeding een beetje brak is en niet goed meer de voltages doorgeeft o.i.d.
Dus wie kan mijn vermoeden bevestigen of trek ik een te snelle conclusie?

Verwijderd

ik denk dat het moederboard een beetje problemen geeft, heeft iemand ook last van gehad.
nieuw moederboard en het werkte weer.

ik hoop het voor haar dat het de voeding is mare het moederboard ken het dus ook zijn.

mot opwarmen voordat hij werkt ofzo |:(

betje vaag maja, succes ermee

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
jammer dat het ook het moederbord kan zijn want dat betekent dat ik de hele zooi even in een andere kast moet zetten en kijken of de probs er dan nog steeds zijn, gelukkig is het moederbord een asus (garantie :) )

Verwijderd

Lijkt me ook je mainboard....