Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2003]Print probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een probleem met het afdrukken van een bestand. Het probleem doet zich voor alleen op één pc. Op alle andere pc's print het prima. Het probleem wat ik heb is dat wanneer ik een document met foto's wil printen de foto's op de print weg zijn terwijl ze in Word te zien zijn. Ook als ik op Afdrukvoorbeeld druk zijn de foto's weg.

Ik heb al wat geprobeerd zoals de Normal.dot van een pc te kopieeren waarvan het wel lukt maar dat is ook geen oplossing.

Iemand van jullie dit al gehad en zoja wat was de oplossing.

Alvast bedankt Mirsad

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43

Reptile209

- gers -

Gooi de standaard printer eens weg en installeer die opniew, het zou een probleem met de printerdriver kunnen zijn.

Zo scherp als een voetbal!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43
Staat er toevallig bij de options in het tabblad Printing (Afdrukken in NL-versie) een vinkje voor de optie Draft output (Nederlandse benaming weet ik niet zo, maar is eerste optie links bovenin)?

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik gaat het morgen ochtend gelijk is alle twee proberen. Jullie horen nog van mij.

Bedankt Mirsad

UPDATE:

Ik heb de eerste optie geprobeerd maar dat heeft niet geholpen. De tweede is : Concepten dat staat uitgevink en ook al vink ik het aan dan is het probleem nog niet weg.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 08:22 ]