Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WORD2007] Standaardpapierformaat wil niet op A4

Pagina: 1
Acties:

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb:
  • Microsoft Word 2007 SP1 Engels (VS?).
  • Microsoft Windows XP Engels (VS?).
  • M'n Windows locale ingesteld op Nederland.
  • M'n standaardprinter standaard op A4 staan.
Als ik Word opstart krijg ik altijd een papier voor me in Letter-formaat. Ik wil dat dit A4 wordt. De vele antwoorden op google komen altijd neer op:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.ru.nl/bramvonk/fora/got/methode1.gif
Dit werkt niet, als ik dan namelijk weer Word opstart krijg ik weer een papier in Letter-formaat voor me.

Ook:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.ru.nl/bramvonk/fora/got/methode2.gif
(dus eerst het papierformaat echt met OK op A4 zetten, en dan nogmaals in die page properties Default klikken) doet niks beter.

Weet iemand hoe ik Word zover krijg me altijd een A4-tje voor te schotelen?

Verwijderd

als je het venster "... based on the normal template" bevestigt met yes en dan word afsluit zou je een nieuw venster moeten krijgen met de vraag of normal.dot moet opgeslagen worden, dat dien je te bevestigen.

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

Kappie

Tell me your secrets...

Open je Normal.dotm (standaard te vinden in %appdata%\Microsoft\Templates of %appdata%\Microsoft\Sjablonen), verander daar het papierformaat.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:09:
als je het venster "... based on the normal template" bevestigt met yes en dan word afsluit zou je een nieuw venster moeten krijgen met de vraag of normal.dot moet opgeslagen worden, dat dien je te bevestigen.
Die vraag kreeg ik helaas niet.
Kappie schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:10:
Open je Normal.dotm (standaard te vinden in %appdata%\Microsoft\Templates of %appdata%\Microsoft\Sjablonen), verander daar het papierformaat.
Perfect, dat is de oplossing! Bedankt _/-\o_