Check images standaard actief \o/

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Topic is gekickt. Zie daarvoor: Geplaatst op maandag 14 mei 2012 19:48

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/header/logo.gif

Hulde dat het nu actief is en het werkt ook gewoon goed :)

1. Is het wellicht een optie om deze functie aanroep ook te doen bij Bekijk bericht. Scheelt weer 3 seconden bij het alsnog posten daarna.

2. Bovenstaande image komt van tweakers.net af, dus het processen is snel. Maar voor een tinypic plaatje, duurt het wat langer, de tekst komt dan op een of andere manier rommelig over (is het absoluut niet), maar daardoor is het niet duidelijk wat er precies wordt bedoeld. Moet je escape drukken om het scherm weg te klikken, of cancelled escape de bewerking. Wat doet enter dan precies? *

3. Is die drie seconden timeout inclusief het laden van het plaatje (om de size te kunnen bepalen)? Waarom wachten we uberhaupt drie seconden als we weten dat het/de plaatje(s) succesvol zijn gesized.

algemene opmerking: Het groene nerd achtig image processing scherm past niet geheel bij de rest van de professionele Tweakers.net layout :P

* ik ben erachter gekomen door ff de source in te duiken, maar kan me voorstellen dat we dat niet van onze users gaan verwachten :P

[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 14-05-2012 19:49 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb net een bericht gepost met een image uit mijn T.net fotoboek, maar de afbeelding wordt niet weergegeven, terwijl die wel wordt geprogressed. :S
Ik heb eerst gewoon de ubb-code gecopypaste uit van de uploadbox in postreply. Daarna ook de insert image > paste url image geprobeerd. Als ik de url van de image lost post dan zie ik nog steeds niks. Als ik dan in firefox view image doe, dan krijg ik een 404 error dat ie de afbeelding niet kan vinden. Post ik de url in mn adresbalk dan zie ik het plaatje wel gewoon.

Het gaat om deze post: Rakkerzero in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 10-02-2009 16:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50

crisp

Devver

Pixelated

Je post gewoon een verkeerde link; bij jou zit er op een of andere manier een spatie in (vertaald naar %20) die er niet hoort. Geen bug in de imagechecker dus...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

crisp schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:39:
Je post gewoon een verkeerde link; bij jou zit er op een of andere manier een spatie in (vertaald naar %20) die er niet hoort. Geen bug in de imagechecker dus...
Toen ik de UBB gecopypaste had vanuit de T.net imageuploader deed ie het ook niet nadat ik er url-tags omheen gezet. (Via: selecteer img code > maak link van de tekst)

Ik weet niet wat er dan fout is gegaan, maar ik kan het probleem ook niet herproduceren.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 10-02-2009 17:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:06:
...

algemene opmerking: Het groene nerd achtig image processing scherm past niet geheel bij de rest van de professionele Tweakers.net layout :P...
Ik keek al raar maar...

_/-\o_ Bedankt voor deze langverlangde feature :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Eindelijk _O_
Zie.. er word wel naar ons geluisterd :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:32

Sebazzz

3dp

Ik zou wel graag de mogelijkheid zien om het op user basis uit te schakelen :) (en niet met een Greasemonkey script). Ik vind het storend bij het posten, en lang niet altijd nodig. Ik doe het liever zelf, wanneer het wél nodig is. (dus plaatjes die >= topicbreedte gaan)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 15:09

ThunderNet

Flits!

Sebazzz schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:11:
Ik zou wel graag de mogelijkheid zien om het op user basis uit te schakelen :) (en niet met een Greasemonkey script). Ik vind het storend bij het posten, en lang niet altijd nodig. Ik doe het liever zelf, wanneer het wél nodig is. (dus plaatjes die >= topicbreedte gaan)
Het is ook nodig bij kleinere plaatjes. Eigenlijk bij alle plaatjes.. Als de dimensies van het plaatje bekend zijn, kan deze ruimte gereserveerd worden op de pagina. En verspringt de pagina dus niet steeds als er een plaatje geladen wordt.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Het gaat niet om de breedte van de plaatjes, maar om het verspringen van de pagina tijdens het laden, de hoogte dus!

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan het toch gewoon uitvinken boven je typveld? :)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2lt1ug1.jpg
offtopic:
Klopt het dat de tekst rechts van het vakje te laag staat? :P

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 10-02-2009 21:15 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

bedoel je niet dat vinkje bij check images wat boven de tekst staat ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

ThunderNet schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:13:
[...]

Het is ook nodig bij kleinere plaatjes. Eigenlijk bij alle plaatjes.. Als de dimensies van het plaatje bekend zijn, kan deze ruimte gereserveerd worden op de pagina. En verspringt de pagina dus niet steeds als er een plaatje geladen wordt.
With stupid.

Wat mij betreft word het standaard en niet uitschakelbaar.
Wat voor een nut heeft het om het uit te zetten? :? Ik zie alleen nadelen eerlijk gezegd.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als het aan blijft staan, prima.
Misschien is een 'pref' ervoor wel wat, en trouwens...
Ik vind dat Matrix-like processing screen dan ook behoork nerderig, zoals iemand anders al zei.

Steeds krijg ik het gevoel dat er een popup open springt ofzo :P

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 10-02-2009 21:28 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

AW_Bos schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:30:
Ik vind dat Matrix-like processing screen dan ook behoork nerderig, zoals iemand anders al zei.

Dat is wel waar jij, het lijkt een nieuw venster te zijn omdat het compleet uit de rest van de layout springt.
De vorige (wit met grijze tekst) was wel mooier :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klopt het trouwens dat die image checker een zwart scherm met groene text is?

(athans, iets deed wat nadat ik een post deed met plaatje, toen zag ik een zwart schermpje met groene text).

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2009 21:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:30:
...

Mag van mij wel blijven als een optie trouwens 8) Geinige interactie, itt. die dooie pop-up.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:26:
[...]

With stupid.

Wat mij betreft word het standaard en niet uitschakelbaar.
Wat voor een nut heeft het om het uit te zetten? :? Ik zie alleen nadelen eerlijk gezegd.
Het ís standaard, maar ook uitschakelbaar. Dit is nuttig bij dynamische plaatjes, zoals die van de meeting manager. Je wil wel graag dat die meegroeit als er namen worden toegevoegd...

Ik vind het dan ook prima geïmplementeerd, voor zover ik het kan zien dan. Alleen het nerdachtige scherm mag van mij inderdaad nog wel wat netter geïntegreerd worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wel netjes om even op de TS te reageren :P
BtM909 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:06:
[afbeelding]

Hulde dat het nu actief is en het werkt ook gewoon goed :)
\o/ :)
1. Is het wellicht een optie om deze functie aanroep ook te doen bij Bekijk bericht. Scheelt weer 3 seconden bij het alsnog posten daarna.
Of je nu die 3 seconden kwijt bent bij 'bekijk bericht' of bij het posten maakt toch weinig verschil? Fact is dat je het bij het posten toch alsnog moet gaan doen aangezien er natuurlijk content gewijzigd of toegevoegd kan zijn...
2. Bovenstaande image komt van tweakers.net af, dus het processen is snel. Maar voor een tinypic plaatje, duurt het wat langer, de tekst komt dan op een of andere manier rommelig over (is het absoluut niet), maar daardoor is het niet duidelijk wat er precies wordt bedoeld. Moet je escape drukken om het scherm weg te klikken, of cancelled escape de bewerking. Wat doet enter dan precies? *
In eerste instantie cancel je met escape het posten van het bericht - zodat je als je wilt de meldingen van checkImages even rustig kan nalezen. Met een enter kan je dan alsnog posten, of je kan met escape weer terugkeren naar het formulier zelf waarbij de wijzigingen van checkImages worden teruggedraaid.
3. Is die drie seconden timeout inclusief het laden van het plaatje (om de size te kunnen bepalen)? Waarom wachten we uberhaupt drie seconden als we weten dat het/de plaatje(s) succesvol zijn gesized.
Nee, die 3 seconden is nadat alle plaatjes zijn ingeladen en voorzien van width/height. Dit om de gebruiker in ieder geval te attenderen op het feit dat checkImages wijzigingen heeft gemaakt. Er zit overigens wel een totale tijdslimiet op de functie; als binnen 10 seconden niet alle plaatjes gechecked konden worden laat hij het erbij zitten en past hij niets aan. Over het algemeen zullen mensen de plaatjes die ze posten echter wel in hun eigen browsercache hebben staan.
algemene opmerking: Het groene nerd achtig image processing scherm past niet geheel bij de rest van de professionele Tweakers.net layout :P
We hebben juist expres gekozen voor een CLI-achtige styling; dat het 'nerdy' is is dus by design ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

ThunderNet schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:13:
[...]

True, maar daar heb ik nooit last van 8) :+
Maar ik zit er meer mee dat het irritant is bij het posten, kan het op de server gebeuren?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
kan dat 3 seconden gedoe en die nerd-balk ook in een pref uit ofzo? ik vind 't zo'n onhandig ding elke keer er een plaatje in zit

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Sebazzz schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:41:
Maar ik zit er meer mee dat het irritant is bij het posten, kan het op de server gebeuren?
Met als gevolg dat we op de servers alle gelinkte plaatjes moeten downloaden om maar te controleren hoe groot ze zijn terwijl jij ze (waarschijnlijk) al in je browsercache hebt zitten?
simon schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:44:
kan dat 3 seconden gedoe en die nerd-balk ook in een pref uit ofzo? ik vind 't zo'n onhandig ding elke keer er een plaatje in zit
Plaatjes meteen met het juiste formaat opnemen? Of bij het posten check images uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 01:27:
Wel netjes om even op de TS te reageren :P

[...]

\o/ :)
\o/ :P
[...]

Of je nu die 3 seconden kwijt bent bij 'bekijk bericht' of bij het posten maakt toch weinig verschil? Fact is dat je het bij het posten toch alsnog moet gaan doen aangezien er natuurlijk content gewijzigd of toegevoegd kan zijn...
Ik neem aan dat het script nu werkt zoals het eerst deed: bij de check worden tags overgeslagen die al zijn gesized? Oftewel, als je het bij bekijk bericht doet, dan hoeft het wellicht niet meer bij het posten.
[...]

In eerste instantie cancel je met escape het posten van het bericht - zodat je als je wilt de meldingen van checkImages even rustig kan nalezen. Met een enter kan je dan alsnog posten, of je kan met escape weer terugkeren naar het formulier zelf waarbij de wijzigingen van checkImages worden teruggedraaid.
Helder. Het zal wel aan de gewenning liggen, maar dat haalde ik dus absoluut niet uit die CLI :P
[...]
Nee, die 3 seconden is nadat alle plaatjes zijn ingeladen en voorzien van width/height. Dit om de gebruiker in ieder geval te attenderen op het feit dat checkImages wijzigingen heeft gemaakt. Er zit overigens wel een totale tijdslimiet op de functie; als binnen 10 seconden niet alle plaatjes gechecked konden worden laat hij het erbij zitten en past hij niets aan. Over het algemeen zullen mensen de plaatjes die ze posten echter wel in hun eigen browsercache hebben staan.
Gaan we dat erin houden? Oftewel, als ik een image post, wacht ik nu of 3 seconden of ik moet nog een keer op enter drukken? (ik heb net op Verstuur bericht geklikt en moet dus m'n muis loslaten en op enter rammen).
[...]

We hebben juist expres gekozen voor een CLI-achtige styling; dat het 'nerdy' is is dus by design ;)
_o_

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Erkens schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:47:
[...]

Met als gevolg dat we op de servers alle gelinkte plaatjes moeten downloaden om maar te controleren hoe groot ze zijn terwijl jij ze (waarschijnlijk) al in je browsercache hebt zitten?
Ja :+

Nee, maar kan de melding 'check images' niet subtieler. Bijvoorbeeld naast de submitknop, of rechtsboven (helemaal rechts van 'bookmark?') een throbber met alt tekst, of een tekst er links naast die verteld 'check images', Desnoods in je voorkeuren, want op het moment vind ik het een beetje storend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Erkens schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:47:
[...]

Plaatjes meteen met het juiste formaat opnemen? Of bij het posten check images uitzetten ;)
beiden maakt helemaal geen drol uit. want juiste formaat of niet, hij checkt ze wel, en bij QR kun je ze niet uitzetten, en om ze elke keer uit te zetten. Ik hoef dat ding alleen niet te zien, de rest boeit me eigenlijk niet zoveel (en die 3 seconden ajb).

mijn dank zou oneindig zijn als dat gefixt kan worden.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

simon schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:17:
[...]

beiden maakt helemaal geen drol uit. want juiste formaat of niet, hij checkt ze wel
Hij checkt ze inderdaad wel, maar je krijgt pas de interface te zien op het moment dat er IMG-tags zijn die nog niet voorzien zijn van een width en height.

En volgens mij is het altijd wel handig om als je plaatjes post via de quickreply om eerst even een preview van je post te doen om zeker te weten dat je plaatje wel werkt ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zou in de hitparades in /5 het command line interface gedeelte ook uitgeschakeld kunnen worden? Daar staan altijd de ^ - en v voor de positiewisselingen in de top zoveel. Om dan die 3 seconden te moeten wachten op het processen, ik heb liever tijdens het Bekijk bericht dat de boel gecheckt wordt en hij meteen online staat als ik op Verstuur klik.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:21:
Zou in de hitparades in /5 het command line interface gedeelte ook uitgeschakeld kunnen worden? Daar staan altijd de ^ - en v voor de positiewisselingen in de top zoveel. Om dan die 3 seconden te moeten wachten op het processen, ik heb liever tijdens het Bekijk bericht dat de boel gecheckt wordt en hij meteen online staat als ik op Verstuur klik.
Dan zet je toch gewoon het vinkje uit?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

/me Wiethoofd ziet nu pas het 'Check images'-vinkje boven het tekstveld :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:21:
Het handigste is natuurlijk dat je ervoor zorgt dat de RML code al meteen beschikt over de afmetingen van de plaatjes, op die manier heb je dat "probleem" ook niet meer :)
offtopic:
iets wat ik ook al grotendeels met whatpulse gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zum endlich. Ik wist niet wat ik zag toen het me voor het eerst onder ogen kwam, maar...

Crisp, je bent een held!

* Jejking zwaait verspringende vensters gedag :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eindelijk inderdaad, ben blij dat het nu standaard aanstaat :) Viel me net op dat het knopje ineens weg was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Dat ziet er even maf uit zeg... :D

Ik vind het wel storend dat hij alsnog 3 seconden wacht als de processing succesvol is verlopen, het zou handiger zijn als hij dan meteen door zou gaan. Misschien kan er tijdens het typen al worden getest of er [img]-tags zonder width/height zijn, en dan een kleine melding geven in QR-scherm? (Of gaat dat veel resources vreten?)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Of een mogelijkheid om het bevestiging/annuleringsscherm uit te schakelen. Als ik post, dan wil ik dat hij gepost wordt, er staat niet voor niets een 'bekijk bericht' knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:33:
Of een mogelijkheid om het bevestiging/annuleringsscherm uit te schakelen. Als ik post, dan wil ik dat hij gepost wordt, er staat niet voor niets een 'bekijk bericht' knop ;)
Je kan die check images dus uitschakelen als je dat wilt bij het posten, dat was je al eerder gezegt. Die 3 seconde is meer om het eventueel nog te kunnen annuleren mocht je dat om de een of andere reden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik juist wel check images, maar niet een annuleringsscherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:37:
Ik juist wel check images, maar niet een annuleringsscherm ;)
Dus omdat je ongeduldig bent en geen 3 seconden kan wachten omdat je bij het posten niet de moeite hebt genomen om meteen de plaatjes goed te linken moet dat scherm er maar tussen uit? Terwijl het je in de praktijk juist tijd scheelt :P

Ik vind het zelf wel handig want dan zie je dat je post nog even is aangepast voordat hij daadwerkelijk naar de server gestuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Eh wat als ik wel juist link,maar niet elke keer de formaten opgeef? Waarom moet jij elke keer mensen hun argumenten neersabelen, jij moet écht niets te doen hebben hoor. Ik hoef alleen niet elke keer dat schermpje plus de 3 seconden wachttijd te zien.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

simon schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:23:
Waarom moet jij elke keer mensen hun argumenten neersabelen, jij moet écht niets te doen hebben hoor.
Pardon? Deze functie is juist gekomen omdat "jullie" last hadden van verspringende pagina's doordat (sommige) plaatjes wat langzamer gedownload werd, iets wat bijzonder storend kan zijn. Nu is daar dus een mooie oplossing door crisp voor gemaakt, wat heel lang als losse knop zat. Uiteindelijk is deze netjes in de interface gemaakt omdat er in sommige topics geen gebruik van werd gemaakt.
Ik hoef alleen niet elke keer dat schermpje plus de 3 seconden wachttijd te zien.
Dan zet je dat vinkje uit bij check images, dat is toch al een paar keer genoemd? Overigens snap ik die hele ophef over die 3 seconden niet, het is niet alsof in die tijd de wereld vergaat, toch?

Kijk ik snap best dat je het niet leuk vind om eventjes 3 seconden te wachten voordat je je post online ziet staat, maar zo vaak komt dat toch niet voor? Tenzij je in elke post die je doet een plaatje linkt dan kost dat jou natuurlijk al snel zo'n 18 seconden per dag, afgaande op je 5,75 posts die je gemiddeld per dag doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Dat vinkje bij check images elke keer zetten uitzetten maakt 't nutteloos, dan verlies je die 3 seconden weer. Plus, waar staat 't bij QR?

Je kan ook zeggen, ik begrijp 't commentaar, maar 't heeft geen hoge prioriteit ipv constant 't commentaar tegen in te gaan, dat is veel acceptabeler voor iemand dan dat die elke keer 'neee je hebt niet gelijk leest'.

[ Voor 3% gewijzigd door simon op 17-02-2009 09:45 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

simon schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:45:
Dat vinkje bij check images elke keer zetten uitzetten maakt 't nutteloos, dan verlies je die 3 seconden weer. Plus, waar staat 't bij QR?

Je kan ook zeggen, ik begrijp 't commentaar, maar 't heeft geen hoge prioriteit ipv constant 't commentaar tegen in te gaan, dat is veel acceptabeler voor iemand dan dat die elke keer 'neee je hebt niet gelijk leest'.
* Erkens ziet nog altijd geen slotje op dit topic. Met andere woorden, het wordt niet direct afgedaan ;) Er wordt echt wel geluisterd naar argumenten voor en tegen, getuige alleen maar deze hele feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Volgens mij lees je niet of praten we langs elkaar heen (schrijven dan). Op elk commentaar waarop jij reageert (mij, wiethoofd) zeg je 'je kan 't uitschakelen, maar dan schakel je heel checkimages uit'. Maaar dat wil ik nie, ik wil alleen (ja, ik ben zo'n argeloze mac gebruiker, die niet al te veel onder de motorkap wil kijken) niet, die willen dat 't werkt, zonder de internals te zien. Als je nou gewoon zegt, goh, ja, ok. Maar dat gaat even niet lukken, of die prioriteit is niet zo hoog, we zijn immers een tweakers forum, dan lijkt 't niet alsof je je gelijk komt halen. Stukkie communicatie.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Erkens schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 07:44:
[...]

Dus omdat je ongeduldig bent en geen 3 seconden kan wachten omdat je bij het posten niet de moeite hebt genomen om meteen de plaatjes goed te linken moet dat scherm er maar tussen uit? Terwijl het je in de praktijk juist tijd scheelt :P
Even los van ongeduld, maar ik heb bijv. Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding? ook uitstaan.

Tweakers.net is nou net een van de weinige sites waar ik wel vertrouw dat m'n submit (en eventuele js checks en aanpassingen) wel bij de server uitkomen ;)

Laat ik het anders omschrijven: in welke situatie zou je je post alsnog willen annuleren? De check image is al tijden als optionele functie actief geweest, dus eventuele kinderziektes zijn er (hopelijk :P) al uit.

[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 17-02-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:01:
[...]
Laat ik het anders omschrijven: in welke situatie zou je je post alsnog willen annuleren? De check image is al tijden als optionele functie actief geweest, dus eventuele kinderziektes zijn er (hopelijk :P) al uit.
Nou, bijvoorbeeld in het geval dat een plaatje niet gevonden kan worden omdat bijvoorbeeld de link niet goed gepost is; in dat geval krijg je een foutmelding en kan je terugkeren naar je post om dat plaatje te repareren :)

Ik overweeg een optie waarmee je kan aangeven dat een post meteen doorgevoerd moet worden als checkimages verder geen foutmeldingen oplevert, maar atm heeft dat imo inderdaad geen hoge prioriteit ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:10:
[...]

Nou, bijvoorbeeld in het geval dat een plaatje niet gevonden kan worden omdat bijvoorbeeld de link niet goed gepost is; in dat geval krijg je een foutmelding en kan je terugkeren naar je post om dat plaatje te repareren :)
Which brings me to het ook activeren van deze functionaliteit onder "Bekijk bericht" ;) Daarnaast als het plaatje niet gevonden kan worden, wordt er toch ook niks aangepast en kan je alsnog posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Of juist alleen bij Bekijk bericht, daar gebruikte je het eerst ook, althans, voordat je op verstuur bericht klikte. Als je tijdens bekijk bericht zo'n 3 seconden wachtscherm krijgt is dat minder irritant dan als je deze krijgt als je op verstuur bericht hebt geklikt.
Ik overweeg een optie waarmee je kan aangeven dat een post meteen doorgevoerd moet worden als checkimages verder geen foutmeldingen oplevert, maar atm heeft dat imo inderdaad geen hoge prioriteit ;)
Waarom zit dan nu al de mogelijkheid er om het posten af te breken zodra je op verstuur bericht klikt?
BtM909 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:01:
Even los van ongeduld, maar ik heb bijv. Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding? ook uitstaan.
Ik heb dit venster ook uit gezet met een reden, dan moet er niet een groot zwart vlak met groene tekst voor terugkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
[...]

Sorry voor de kleine kick, maar mag dat inderdaad als laag(ste) prioriteit in de tracker? Lijkt me de ideale oplossing.

* roy-t houd crisp weer aan het werk
:> excuses :>

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Kan 't kloppen dat check gebaseerd is op extensie?

http://www.kraammandje.nl/product_thumb.php?img=images/thomas/l_TTOP.jpg&w=316&h=350

wordt niet geprocessed als ie in [img][/] tags wordt geplaatst:

Afbeeldingslocatie: http://www.kraammandje.nl/product_thumb.php?img=images/thomas/l_TTOP.jpg&w=316&h=350

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 30-03-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

[img]http://www.kraammandje.nl/product_thumb.php?img=images/thomas/l_TTOP.jpg&w=316&h=350[/img]

geeft bij mij:

tweakers.net:$ Plaatjes controleren...

De volgende tag wordt gecontroleerd: \[img]http://www.kraammandje.nl/product_thumb.php?img=images/thomas/l_TTOP.jpg&w=316&h=350\[/img]

Plaatje http://www.kraammandje.nl/product_thumb.php?img=images/thomas/l_TTOP.jpg&w=316&h=350 ingeladen; breedte: 316, hoogte: 350

Alle plaatjes gecontroleerd; het bericht wordt aangepast...

en resulteert gewoon in:

[img=316,350]http://www.kraammandje.nl/product_thumb.php?img=images/thomas/l_TTOP.jpg&w=316&h=350[/img]

:?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Nog iets wat me op viel tijdens het maken van een TS gisteren. Als je bij 'Bekijk bericht' het vinkje weghaalt, vervolgens op 'Bekijk bericht' klikt staat na het laden van de site met de preview keurig het vinkje weer in het vakje bij 'Check Images'.

Even een test met m'n php-extensie usericon:
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/icoon/icoon.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
[...]

Is dit iets wat nog steeds low-prio heeft, want ik ram me een ongeluk op enter bij het posten van 1 of meerdere plaatjes. :)

Als ik kijk naar de snelheid waarmee de afmetingen worden toegevoegd duurt het wachten langer dan 't daadwerkelijk sizen.

Ik vraag me ook af of er mensen zijn die echt op escape drukken (oftewel: hoe succesvol is deze waardevolle optie atm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Kickerdekick

We zijn nu 2 jaar en iets meer dan 2 maanden verder.

Hoeveel mensen hebben nou nog steeds last van het CLI resize schermpjetm? Ik post redelijk wat plaatjes, maar vind die drie seconden wachten nog steeds nutteloos...

Ik vraag niet om meer aandacht van de devvers, maar ben even benieuwd of de overige users kunnen vermelden in hoeverre ze het als storend ervaren :)

edit:

Even verduidelijkt!

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 14-05-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:48:
Kickerdekick

We zijn nu 2 jaar en iets meer dan 2 maanden verder.

Hoeveel mensen hebben nou nog steeds last van het CLI resize schermpjetm? Ik post redelijk wat plaatjes, maar het wachten vind ik nog steeds nutteloos...

Ik vraag niet om meer aandacht van de devvers, maar ben even benieuwd of de overige users kunnen vermelden in hoeverre ze het als storend ervaren :)
Ik als $luser vind het wel relaxed, die auto-resize.

d:)b

O het gaat om het wachten tijdens het resizen? dat vind ik ook goed te doen, d.w.z. niet te lang.

Alleen die rode waarschuwing "Wij op GoT verwachten dat je weet hoe je echte thumbnails maakt" oid is wel frust.

/me mist middelvinger onvriendelijke emoticon voor die onzinnige waarschuwing, breedband jeweettoch?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je het zwarte scherm met groene (of zijn het witte?) letters bedoelt; heb ik zelf geen problemen mee. Is in een aantal seconden voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het processen gaat altijd snel, maar zou gewoon weggelaten kunnen worden. Het is leuk dat je ziet dat er "iets" gedaan wordt met je bericht, maar is dat niet al vanzelfsprekend als je UBB gebruikt in je post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

breedband jeweettoch?
Vertel dat tegen bezoekers met 3G of datalimieten. Zelfs met breedband heb ik liever dat pagina's snel laden; als ik platen van 5MB wil bekijken dan bepaal ik dat liever zelf dan dat iemand anders dat al voor mij bepaald door een foto van 3648 x 2736 pixels in een tag met width=640 height=480 te stoppen...

Intentionally left blank

Pagina: 1