Op dit moment heb ik een Plexwriter 8/4/32A en een Pioneer 16x dvd rom.
Mijn vraag gaat over het volgende.
Als ik een muziek cd'tje brand op welke snelheid dan ook dat BOVEN de 2x speed ligt, dan krijg ik problemen met het afspelen van die cd op elke Sony cd-speler (sony stereotoren, discman, sony autoradio met cd wisselaar).
Cd'tje vertoont dan veel ruis en skipping naarmate je de cd beluistert.
Is er een manier om dit te voorkomen ??
Dat ik dan eindelijk WEL kan branden op een snelheid dat boven de 2xspeed ligt, ZONDER dat ik verdere probs krijg ?
En dan nog een vraag,
Stel dat ik een muziek cd'tje op dubbelspeed ga branden en wil dit dan on the fly op een andere lege cd'tje fikken op een snelheid van 8 speed, zou dit dan werken ? of krijg ik dan ook weer shit met sony cd-spelers ?
Please help......heb geen zin meer om op double speed te fikken
Thanks !
Mijn vraag gaat over het volgende.
Als ik een muziek cd'tje brand op welke snelheid dan ook dat BOVEN de 2x speed ligt, dan krijg ik problemen met het afspelen van die cd op elke Sony cd-speler (sony stereotoren, discman, sony autoradio met cd wisselaar).
Cd'tje vertoont dan veel ruis en skipping naarmate je de cd beluistert.
Is er een manier om dit te voorkomen ??
Dat ik dan eindelijk WEL kan branden op een snelheid dat boven de 2xspeed ligt, ZONDER dat ik verdere probs krijg ?
En dan nog een vraag,
Stel dat ik een muziek cd'tje op dubbelspeed ga branden en wil dit dan on the fly op een andere lege cd'tje fikken op een snelheid van 8 speed, zou dit dan werken ? of krijg ik dan ook weer shit met sony cd-spelers ?
Please help......heb geen zin meer om op double speed te fikken
Thanks !