Toon posts:

Brandend Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment heb ik een Plexwriter 8/4/32A en een Pioneer 16x dvd rom.

Mijn vraag gaat over het volgende.
Als ik een muziek cd'tje brand op welke snelheid dan ook dat BOVEN de 2x speed ligt, dan krijg ik problemen met het afspelen van die cd op elke Sony cd-speler (sony stereotoren, discman, sony autoradio met cd wisselaar).
Cd'tje vertoont dan veel ruis en skipping naarmate je de cd beluistert.

Is er een manier om dit te voorkomen ??
Dat ik dan eindelijk WEL kan branden op een snelheid dat boven de 2xspeed ligt, ZONDER dat ik verdere probs krijg ?

En dan nog een vraag,
Stel dat ik een muziek cd'tje op dubbelspeed ga branden en wil dit dan on the fly op een andere lege cd'tje fikken op een snelheid van 8 speed, zou dit dan werken ? of krijg ik dan ook weer shit met sony cd-spelers ?

Please help......heb geen zin meer om op double speed te fikken

Thanks !

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

Heb je dit probleem alleen wanneer je on-the-fly brand? Of ook via de HD? Als dat zo is dan heb je brakke CD-s (of origineel, of de blanco's)
Probeer eens andere blanco-cd's of een ander origineel.
Kan je CD-ROM speler wel het brandproces bijhouden m.a.w. maakt die geen rip-fouten?
Rip eens naar je HD en beluister dat eens.
Suc6.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Ik denk dat je gewoon moet overstappen naar andere cdr's, welke gebruik je nu? Die 8 speed haalt iedereen verder met zo'n brander, ik zelf haal die ook (ik heb wel noname cdr's) en op 8 speed fikken en in de autocdspeler afspelen: even goed als geperste cd's (ze spelen wel, maar met veel moeite) en in mijn discman doen ze het ook (niet dat ik Sony heb, maar daar is een reden voor).

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik op dit moment Philips silver premium.

en nog even dit.

het is als ik mijn mp3 naar cd fik op hoger dan dubbel speed dat ik dan rare "ruis" krijg op een Sony systeem.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
'k heb het zelfde probleem, ik kan ook niet boven de 2x branden anders werkt het niet op m'n sony stereoinst, pioneer autoradio kenwood stereoinst, kenwood autoradio.
'k heb een hp8100i bij hoger dan 2x wordt de cd niet eens gezien door de bovenstaande app. laat staan afgespeeld, bij 1x of 2x gaat alles perfect.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Idem probleem met een sony cd wisselaar, begin toch een beetje het probleem bij sony te zoeken.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Pagina: 1