Wij hebben hier een Exchange 2007 server staan. Een PDA van een van onze medewerkers (HP iPaq) met Windows Mobile 5 probeert te syncen met de server via de cradle. Dit wil na een paar weken pogingen doen nog steeds niet werken.
Ik krijg steeds de foutmelding 0x8000FFFF. Volgens mij is dat een soort van foutmelding van "ik weet het niet meer"
. Maar goed, ik ging een paar dagen geleden over de Squid logs heen en zag daar dat verkeer TCP/DENIED werd vanaf de host naar de exchange server. Afijn, probeer ik proxy in te stellen, krijg ik de melding dat de domeinnaam te groot is. Uiteindelijk ook verholpen (.local erachter weggehaald), maar nu krijg ik steeds de eerstgenoemde foutmelding. Squid logs geven nog steeds hetzelfde aan.
Heeft iemand ervaring met het instellen van Squid voor Exchange 07? Of heeft iemand een andere tip? Ik kom er echt niet meer uit!
Alvast bedankt!
Ik krijg steeds de foutmelding 0x8000FFFF. Volgens mij is dat een soort van foutmelding van "ik weet het niet meer"
Heeft iemand ervaring met het instellen van Squid voor Exchange 07? Of heeft iemand een andere tip? Ik kom er echt niet meer uit!
Alvast bedankt!