ik zit met het volgende probleem Ik heb sinds 2 of 3 maanden een samsung omnia met ombeperkt internetten maar ik kan nergens mijn internet volledig afsluiten op de een of andere manier blijft hij keer op keer verbinding maken bij de instellingen heb ik al gekeken en bij mn berichten onder hotmail heb ik de automatische synchronisatie uit gzet ik heb geen id meer
Automatisch binnenkomende ..... Ontvangen, heb ik uit gezet ik ben naar de winkel geweest die zeggen ook dat er iets verbinding maakt maar hun hebben ook geen id
nou zou je zeggen het is ombeperkt dus kost niks maar mn telefoon is heel snel leeg en ik kom nog wel eens int buitenland met werk en daar wil ik liever berijkbaar blijfen
Heeft iemand een id wat dit kan zijn???
B.V.D. Ok hoop dat dit genoeg info is
Alvast bedankt
Automatisch binnenkomende ..... Ontvangen, heb ik uit gezet ik ben naar de winkel geweest die zeggen ook dat er iets verbinding maakt maar hun hebben ook geen id
nou zou je zeggen het is ombeperkt dus kost niks maar mn telefoon is heel snel leeg en ik kom nog wel eens int buitenland met werk en daar wil ik liever berijkbaar blijfen
Heeft iemand een id wat dit kan zijn???
B.V.D. Ok hoop dat dit genoeg info is
Alvast bedankt