Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met het volgende probleem Ik heb sinds 2 of 3 maanden een samsung omnia met ombeperkt internetten maar ik kan nergens mijn internet volledig afsluiten op de een of andere manier blijft hij keer op keer verbinding maken bij de instellingen heb ik al gekeken en bij mn berichten onder hotmail heb ik de automatische synchronisatie uit gzet ik heb geen id meer
Automatisch binnenkomende ..... Ontvangen, heb ik uit gezet ik ben naar de winkel geweest die zeggen ook dat er iets verbinding maakt maar hun hebben ook geen id
nou zou je zeggen het is ombeperkt dus kost niks maar mn telefoon is heel snel leeg en ik kom nog wel eens int buitenland met werk en daar wil ik liever berijkbaar blijfen

Heeft iemand een id wat dit kan zijn???

B.V.D. Ok hoop dat dit genoeg info is
Alvast bedankt :)

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:21
Omnia heeft WM6.1 toch ? dan zou MoDaCo_NoData.CAB moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
ja omnia heeft wm6.1 waar dient dat voor dan als ik vragen mag. want als je geen internet abbo hebt doet ie dat niet?

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:30

rCk

Daarmee zet hij zeg maar de verbindingen uit. Dus je telefoonfunctie blijft aan, echter kan je dus GPRS e.d. gewoon uitschakelen daar, dus dan ook als je in het buitenland komt kost het ook niet ontzettend veel meer doordat hij inschakelt terwijl je in het buitenland zit. Roaming is niet fijn als je in 't buitenland zit :(.

Verwijderd

Topicstarter
heeft er ook iemand enig id hoe ik hotmail via berichten de synchronisaties op mn geheugenkaart zet want mijn mail heeft nu een bijlage van 80mb en daardoor zit het beetje geheugen voor gps en andere troep wat daar perse op moet zetten flink weg zeg maar

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Bij mij op WM5, maar later ook WM6 was het ook ellenlang zoeken naar de oorzaak dat er steeds een GPRS verbinding geopend werd. De uiteindelijke oorzaak was een mobiele virusscanner die stond ingesteld om op gezette momenten op updates te controleren.

Ik heb nu toch een abonnement voor onbeperkt mobiel internetten, dus ik bekommer er nu een stuk minder om.

Ik kan beamen dat MoDaCo_NoData.CAB een goed programma tegen dit soort praktijken is, maar ook Resco GPRS Monitor kan je er bij helpen met als bijkomstig voordeel dat voor de niet onbeperkt internetters onder ons ook het dataverbruik en kosten bij kan houden.

Edit:
Bijlagen op de opslagkaart in WM6:
• Ga naar "Berichten".
• In het overzicht van de accounts tap je op de softkey "Menu".
• Kies "Opties
• Ga onder in beeld naar het tabblad "Opslag"
• Vinkje plaatsen bij de tekst "Indien beschikbaar, gebruikt u deze opslagkaart om bijlagen op te" (ik gok dat door ruimte te kort het woord "slaan" weg is gevallen :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Joen op 10-02-2009 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm apart die staat al aan gevinkt dan vraag ik me tog af hoeveel bende er eigenlijk op staat

hmm

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Internet Explorer wil ook nog wel eens veel cashe opslaan. Die kun je niet instellen, maar wel legen.
Pagina: 1