Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 22:20
Hoe wis ik alle gegevens uit een Samsung E950, waarvan het toetsenbord kapot is en ik er dus niet in kan komen omdat ik de pincode niet in kan tikken? Al mijn gegevens en bestanden moeten eruit om hem te kunnen verkopen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je wil een toestel verkopen, waarvan het toetsenbord kapot is? En hoe wil je in hemelsnaam iets invoeren in het toestel om `m te resetten als het toestenbord het niet doet?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 22:20
Ik hoef ook niets in te voeren, alleen alle gegevens te wissen. En ik hoop dat dat ook op een andere manier kan... Het toestel kan ik verkopen voor de onderdelen, maar ik neem de gok niet dat een koper dat ding weet te maken en vervolgens alle gegevens eruit trekt.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De enigste manier die ik ken om een Samsung te resetten, is middels een EEPROM reset code. Maar die moet je als code invoeren.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Als je hem wil verkopen voor de onderdelen wil ik heel graag je flatkabel overnemen die je toetsenbord en je beldscherm verbind. ik merk wel als je intresse heb.