Vodafone mobiel internet (laptop) emailvertraging

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 09:26
Zover ik heb gezien was er nog geen bestaand 'mobiel internet van Vodafone' topic, dus wist ook niet waar ik verder mijn vraag moest stellen.

Het gaat om het volgende. Ik ken iemand die mobiel internet heeft van Vodafone op de laptop. Uitstekende verbinding! Alleen is het probleem dat er een ontzettende vertraging is met het versturen/ontvangen van email. Zowel het ontvangen als versturen kan soms wel oplopen tot 2 weken!!

Weet iemand hier een oplossing voor toevallig of misschien wat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Gebruikt hij de SMTP server van Vodafone? Of gebruikt hij een andere SMTP server? Ik gebruik de SMTP server van mijn e-mail provider, die levert de e-mail direct af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 14:47
Blueflame_Core schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:41:
Zover ik heb gezien was er nog geen bestaand 'mobiel internet van Vodafone' topic, dus wist ook niet waar ik verder mijn vraag moest stellen.

Het gaat om het volgende. Ik ken iemand die mobiel internet heeft van Vodafone op de laptop. Uitstekende verbinding! Alleen is het probleem dat er een ontzettende vertraging is met het versturen/ontvangen van email. Zowel het ontvangen als versturen kan soms wel oplopen tot 2 weken!!

Weet iemand hier een oplossing voor toevallig of misschien wat de oorzaak is?
Post de header eens van een mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 09:26
@tjetta
hij gebruikt hotmail (windows live mail tegenwoordig)

@m3gA
kun je iets meer uitleg geven :p want weet niet precies wat je nu bedoelt.