Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pc upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• pietje16
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-12-2021
ik heb een vraag.

ik wil mijn computer voor een leuke schappelijke prijs ombouwen zodat ik weer normaal kan gamen!
hier onder staat wat informatie over mijn pc
ik hoop dat er iemand mij kan helpen.
al vast bedankt

processor: amd(tm) athlon 64 x2 dual core 3800+ 2.01 ghz
geheugen: 2,00 gb
32bit
videokaart: nvidia geforce 7950 gt
msi- k9n6gm series nvidia geforce mcp61(v/s/p) + nforce 410 chipset based disigned for socket AM2 AMD athlon 64/X2 and sempron processors

pieter

Verwijderd

Wat heb je zelf al aan onderzoek gedaan?

Kijk eens naar de Best Buy Guides op de frontpage.

• pietje16
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-12-2021
mij werd verteld dat de ati hd 4850 of de 4870 videokaart wel goed is!
maar voor de rest heb ik zelf weinig verstand van dingen bij elkaar zoeken!

Verwijderd

Vrijwel alle videokaarten zijn goed, afhankelijk van wat je er mee gaat doen. Een GeForce 2 bijvoorbeeld is een goede videokaart en je kan er uitstekend mee gamen. Je moet alleen niet verwachten dat moderne spellen speelbaar zijn.

Ik zou wel even nagaan of je moederbord AGP of PCI-E heeft. Als dat eerste het geval is, dan kan je een videokaart upgrade wel vergeten. Veel sneller dan de 7950 GT zijn ze op AGP niet verkrijgbaar.

Maar als je echt geen idee hebt wat je wilt, kan je dan niet beter een kant en klare PC kopen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het forumdeel voor problemen en vragen bij games is niet echt de juiste plaats voor het hulp vragen bij het samenstellen van een nieuwe PC ;) Sterker nog: Nergens op het forum zijn deze topics nog gewenst.

Neem hier eens een kijkje, of bekijk de stickies en stuckies in Complete Systemen & Laptops :)

Dit topic is gesloten.